[space] Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Var dagens blinkskudd det der ja Ansiktsuttrykket mitt hadde ikke lignet dette, om det der skjedde med bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Hvorfor kaller du den for "månebilen" ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 ":3jqmr4ie]Var dagens blinkskudd det der ja Ansiktsuttrykket mitt hadde ikke lignet dette, om det der skjedde med bilen min Må ta det med ett smil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Hvorfor kaller du den for "månebilen" ? =) Det begynnte som en spøk fra Hagenisse før jeg kjøpte bilen,, også har det bare blitt sånn. Grunnen er at den er gul og at den har gått ca 340.000, og det er nesten avstanden til månen(ca 380'km). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Da har jeg byttet radiator og ekspansjonstank og nå virker det som den holder tett igjen. Har også fått satt inn 4-punktsbelter på passasjersiden og ordnet understellet på førerstolen. Ble ihvertfall litt bedre enn det var. Fikk også vasket den i ettermiiddag, så får jeg prøve å få polert litt i morgen! Ikke mange dager til Våler nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Hva gjorde du med understellet? Så ikke at du hadde handlet noen nye deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Jeg har byttet ut den venstre slideren som var "slerkete". Denne er i hvertfall litt bedre enn den forrige. Problemet med at den løsner på venstresiden virker som kommer av at lengdereguleringen ikke låser helt. Tok av bøylen mellom sliderne, og virker som den da går ordentlig i lås. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Kvaliteten på disse sliderne er ikke all verden gitt. Blir fort slitt hvis det ikker står 100% rett. De jeg har i bilen nå var dog av en annen type enn de du har, og de virker mye mer solid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 De jeg har virker rett og slett som noe skikkelig dritt! Som sagt virker det som jeg klarte å ordne slik at stolen ikke plutselig glipper lenger ihvertfall, og det er det viktigste. Litt slerk får jeg tåle.. Men bare stolen holder seg i ro på Vålerbanen får jeg fikse noe annet etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Se her ja, det er her Hokksundklanen gjemmer seg! Lurte på hvorfor månebil jeg også, trodde en stund at Hans Wilhelm var blitt tynn i håret. Både du og Hagenisse er noen fulinger, kjører fort og mekker bra, men later som dere er amatører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Ja vi gjemmer oss så godt vi kan... Skal ikke snakke for Hagenisse, men jeg ER virkelig amatør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Jeg er ikke kommet på amatør-stadiet engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hmmm, skal ikke være så lett å få på diffbrems. Utgående flens passer ikke om hverandre.. Noen som har vært borte i dette? Gammel flens: "Ny" flens: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hva er boltsirkelen da? =) Jeg måtte bytte flensene da jeg satte på m5-diff på min. Byttet til m3-flens pga boltsirkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Er dette mot drivakslene eller mellomakselen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå