Gå til innhold

Motorhavari 320d E90 .... :(

redthomas
 Share

Anbefalte innlegg

Sure greier.

Jeg var i akkurat samme sitvasjon som deg. bare at det ikke var innport da :roll:

hadde en e90 05mod 320d som turboen røk etter ca 115 på tellern. Var garantisak så ikke no stress med det. Verkstedet bytta turbo(strandveien auto trondheim) å da de skulle ut å prøvekjøre bilen etter turbobytte, så plutselig ruste den seg opp og varmskar seg til slutt. Feilen var at de ikke hadde gjort reint i intrecoler og slanger etter turbo bytte, så bilen fikk "drivstoff"(olje) via intercoler osv å motor ruste seg opp uten noe kontroll på seg selv. Fikk ny motorblokk svighjul clutsh dyser osv. dette kom seg på den nette sum 122000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for info og tips... Kommer til å skifte veivhusvent. filteret hver service heretter ja!

Har fått pris på alt nå... 145 000,- i deler og arbeid.. 36 000,- av desse er arbeid som jeg må ut med....

ÅI de vet å ta seg godt betalt iallefall, for en jobb som de gjør på en arbeidsdag

Du har tydeligvis ikke skrudd på nyere turbodieseler. Det er VELDIG mange komponenter som må flyttes over, og det tar en del tid. Det kan jo hende at de også har vært så smarte at de tenker på rens av ic, slanger, innsug og eksosanlegg. De har regnet ca 4 dagers arbeid regner jeg med, så de bør ha noe å gå på. Men det er jo bedre å kanskje få ett lite avslag til slutt, i steden for å måtte betale mere enn antatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...