Team_Bmw Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Hentet meg en 2005 320d mtech med 53.000 på tellern i forrige uke. Veldig fornøyd med den, kjørte oslo-fauske på 0.5 i forbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 nydelig bil:) kunne tenkt meg en sånnen selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Nydelig bil! Bare å pøse på meg bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 innvendig fremstår den som ny, ikke ett eneste merke monterte kcr boks i går, ble en merkbar forskjell, men for de som må gi 7000 for den(jeg har 50% ), vil jeg heller anbefale omprog. Kom gjerne med forslag hva som kan byttes for å få den 100% utseendemessig,sort ramme til nyrer,andre baklykter etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 noen mods jeg selv ville ha valgt på denne: justerbart senkesett, sorte nyrer, av med tak rails, sote ruter, og noen tøffe 19" felger( kanskje csl kopier fra GS Bildeler kunne vært tøft). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Sorte nyrer på en E46 facelift blir bare harry og rånete! Må ikke ødelegge fronten på den måten. Moderat senk og andre felger, så er du der Lys solfilm og kansje noen andre speil(ACS\M3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Sorte nyrer på en E46 facelift blir bare harry og rånete! Må ikke ødelegge fronten på den måten.Moderat senk og andre felger, så er du der Lys solfilm og kansje noen andre speil(ACS\M3) på disse bilene syns jeg mann kan gjøre det meste før det ser harry og rånete ut. men smaken er jo som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Meget pen bil som jeg godt kunne hatt selv. Moderat senking og 19" CSL, så stemmer alt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 noen som har link til disse csl-felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 ja da var xenon til nær/fjern og spredere bestillt, ilamme ccfl-ringer satser på at det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Denne var fin Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå