///Kristian Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Finnes bare 2 virkelige fine baklykter til E46:LED Facelift Kunne tenkt meg LED igrunn Vet kanskje hvor jeg kan bestille de, og pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Gratulerer..! Nydelig vellutstyrt sedan dette Facelift LED FTW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Slenger ut et bilde av den gamle gode 320`n jeg hadde.. Solgte den til en bruker her på forumet faktisk. Strøken bil! ...savner den litt.... Men, absolutt, overgangen til E46 gikk knirkefritt Kjenner også lettelsen med fire dører!! Selvom det er MEGET pent med Coupè. E36 er pent, men E46`n er hakket bedre syns nå jeg.. Men det er meg BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Gratulerer..!Nydelig vellutstyrt sedan dette Facelift LED FTW Takk. Godt utstyrt, ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 LED-lykter kan kjøpes på bl.a https://www.koed.no/ til 1900,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Lars89 sier: Finnes bare 2 virkelige fine baklykter til E46. Enig i den. Hadde facelift på min forrige E46, og var godt fornøyd med de. Syns de hever utseende på baken på bilen betraktelig Mens på E46'en jeg har nå så gikk jeg for LED lykter. Syns disse skiller seg ut litt mer da ikke alle har disse ennå Begge lyktene fåes kjøpt hos bl.a GS og Koed. www.koed.no www.gsbildeler.no forresten en lekker bil du har fått deg! M-tech 2 slår ikke feil på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Lars89 sier: Finnes bare 2 virkelige fine baklykter til E46.Enig i den. Hadde facelift på min forrige E46, og var godt fornøyd med de. Syns de hever utseende på baken på bilen betraktelig Mens på E46'en jeg har nå så gikk jeg for LED lykter. Syns disse skiller seg ut litt mer da ikke alle har disse ennå Begge lyktene fåes kjøpt hos bl.a GS og Koed. www.koed.no www.gsbildeler.no forresten en lekker bil du har fått deg! M-tech 2 slår ikke feil på E46 Takk Takk:) Foretrekker absolutt M-tech 2! Gir bilen en llitt mer agressiv look Takk for tips... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Jeg kjøpte LED baklyktene til E46 coupéen jeg hadde på bimmian.com Meget fornøyd med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Da har bilen stått en uke på bmw i tønsberg.. Arg! Ufattelig kjedelig. Skulle byttes hjullager på høyre side bak, men blei mer enn det. Hjullageret er egentlig helt nytt, men grunnet slett jobb av et verksted i stavanger, må det lageret byttes igjen, pluss mere, som kom ifølge av slurvete jobb(ifølge mekanikeren på bilen). Gleder meg til å få den igjen! Kommer nye bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Grattis med ny bil! Var jo veldig fin den forrige du hadde og, fin lyd Skal du bytte baklyktene, ikke kjøp facelift-Volvo-lykter! De er stygge!! Kjøp LED Men hvorfor ville du ha automatgir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Pen bil som kommer til å ha godt av å få på senkefjærer Vile også gått for LED lykter. Desidert det peneste til E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Takk for det Dr.S:) Gamle`bilen var bra den, absolutt ikke noe i veien med den, så han som kjøpte den fikk et nydelig eksemplar av en E36. Grunnen til bytte var vel rett å slett lysten på noe annet, og litt nyere:P Automat..ja..var ikke et must ved bytte av bil, men er utrolig deilig også Du som er flink med bilpleie Dr.S, noen tips til hva jeg skal bruke? Polering tenker jeg på... Bilen din er jo bestandig "shina", like fin bestandig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Takker for kompliment, EirikL. Jeg har faktisk senkefjærer liggende. Fikk med da jeg kjøpte bilen. Forrige eier valgte å ta de av, så har aldri sett bilen med de på. Får se litt hva jeg gjør LED-lykter er 1`ste valget, hvis jeg skulle finne på å bytte de ut. Først få den hjem fra verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Takk for det Dr.S:) Gamle`bilen var bra den, absolutt ikke noe i veien med den, så han som kjøpte den fikk et nydelig eksemplar av en E36. Grunnen til bytte var vel rett å slett lysten på noe annet, og litt nyere:P Automat..ja..var ikke et must ved bytte av bil, men er utrolig deilig også Du som er flink med bilpleie Dr.S, noen tips til hva jeg skal bruke? Polering tenker jeg på... Bilen din er jo bestandig "shina", like fin bestandig:D Jeg er nok ingen proff på bilpleie, men lærer forhåpentligvis nok til at jeg engang blir det Det finnes et hav av produkter i alle prisklasser å velge mellom, selv har jeg erfart at Meguiars er bra saker til en grei pris og har til nå holdt meg til merket. Vil anbefale deg å kjøpe en vaskehanske i mikrofiber og en bra såpe. NXT såpa er bra og lukter digg Det er mange som bruker Deep Crystal Step 1-2-3 serien til Meguiars, den inneholder lakkrens, polish og voks. Men du kan godt skippe step 3 og kjøre rett over på TechWax 2.0, en meget bra voks og sealer. BilXtra (Jøntvedt) i Tønsberg er forhandler men du kan også kjøpe på nett selvfølgelig Husk mikrofiberkluter til å tørke vekk voks med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå