///Kristian Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Da har jeg henta meg vinterhjul. Da bilen aldri har vært vinterkjørt, så fulgte ikke dette med, men to sett med sommerhjul. Dette er ikke noe av det flotteste jeg har sett, men var billig, og med nye dekk. Felg- og dekkmerke er ukjent for meg. Noen som har noen erfaringer å dele?? 205/55/16 (Nexen dekk) Legger ved et par bilder: Hva syns folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Absolutt godkjent Har 16' ACS replica selv som skal få lov å ligge i garasjen hele vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Er da mye finere felg det der enn flesteparten av de Ola Nordmann ruller rundt med på vinteren.. Selv foretrekker jeg 17" 225-45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Er da mye finere felg det der enn flesteparten av de Ola Nordmann ruller rundt med på vinteren.. Selv foretrekker jeg 17" 225-45 Helt enig! Finnes mye verre felger enn det der! Foretrekker 17" jeg også, men med 205/50 Jeg har traktor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Er enig med at de er bedre enn mye annet, men som dere også antyder, det finnes mye som er bedre:) hehe.. Skulle gjerne hatt 17", men økonomien strakk ikke helt til denne gangen. Mye annet som var høyere prioritert enn akkurat vinterhjul. 225/45/17 er fin dim ...men blei da som sagt 205/55/16 på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 det jeg savner mest er shadowline ellers fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 det jeg savner mest er shadowline ellers fin bil! Savner jeg ikke i det hele tatt Liker den uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Hva syns folket om carbon innstegslister på en bil som min? Litt lyst på, men litt vinglepetter i avgjørelsen Noen som vil dele meninga si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Jeg ville heller brukt pengene på noe annet...LED baklykter f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Jeg ville heller brukt pengene på noe annet...LED baklykter f.eks hehe, ja. Du sier noe Dr_S. Hva tror du om angel eyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Angeleyes er tøft på E46 ja. Jeg ville gått for denne typen, som er løse ringer: Typen til venstre er penest, syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 AE hører hjemme på E46, men kjøp løse ringer med gass og ikke hele lykter med 4 gule pærer i hver ting. Biltema seger til 500kr hvis du ikke er så fin på navnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Enig med Lars. Gjør det skikkelig hvis du skal ha AE, ikke kjøp disse grelle GS lyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Enig med Lars. Gjør det skikkelig hvis du skal ha AE, ikke kjøp disse grelle GS lyktene! Har hørt at det kan være litt riski å montere løse ringer. Jeg har ingen erfaring selv. Noen som mener det kan fucke opp ledningsnettet på bilen:S ? Hvis jeg går til innkjøp, ville du vært behjelplig med montering? Jeg liker tanken på å slippe å bytte lyktene. Liker originallyktene, men ser så ekstra grommt ut med AE. Hva skal jeg evt kjøpe:P ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Du skal kjøpe løse ringer på Biltema. Enkelt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå