///Kristian Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Her kommer et bilde med de nye ryggelyspærene i LED. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Fikk du fiksa det? Denne er helt nydelig! Tror kanskje jeg så deg i dag, eller om det var en tilnærmet lik bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Blir bytte av toppdekselpakning idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Meget fin E46 du har! Er det CREE ryggelys du har kjøpt? Er en pakke på vei til meg med blant annet CREE ryggelys i LED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Takk for det Jepp, det er CREE. Fra Dybvik Trading. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Akkurat montert slike på min også, men er jo ikke mørkt ute her i nord før i august.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Akkurat montert slike på min også, men er jo ikke mørkt ute her i nord før i august.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Gjorde seg det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Bilen ser 10 år nyere ut inni konge å klemme inn litt mer utstyr i bilen når du har så godt utstyrt bil fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Bilen ser 10 år nyere ut inni konge å klemme inn litt mer utstyr i bilen når du har så godt utstyrt bil fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Tøft Kristian!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Veldig fornøyd sålangt. Plundrer litt med å få igang navien, men det kommer. Kontaktet leverandøren, så det kommer vel en løsning snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Navien er oppe å går Fikk montert ny ramme til klimapanelet her om dagen, satt som et skudd Idag ble det bestilt ny matte til bagasjerommet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Bieln har fått smake en runde Svisswax igjen. Prøvd meg med maskin igjen..ettersom det er andre gang jeg prøver meg med maskin er jeg fornøyd. Øvelse gjør mester...håper jeg Brukte MG Ultimate Compound, også SW Onyx. Noen bilder: (Iphone kamera..) Vurderer sterkt å bytte fjærene foran for å få den litt lavere.. Bilen har vært i mitt eie i 3 år nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå