torgeirb Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 STOOR fan av bakpotta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 STOOR fan av bakpotta.. jeg også lyden ble ikke så værst heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Finfin lyd av potta der ja :- ) tror ikke det finnes mange som har den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Vuderer å lakkere Warsteiner stripene. Hva tror dere om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Warsteiner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Lakkere M strpiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Hvorfor det? er jo ingenting som er M på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Da må du isåfall først få på felger, senk, ta rusta, M-tech og ekte sorte DE lykter først Uansett tror jeg det ville sett helt jævlig ut med de stripene på en 520.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 enig med Clipictrial.. det ville ikke sett bra ut.. men for alldel, Skift ut lyktene dine, både framme og bak! sorte DE lykter framme, og klare bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Tror ikke de stripene tar seg helt ut på E34 som de andre over meg her nevnte. Vertfall ikke på original bil. Det blir bare seende dumt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Blir ikke på orginal bil. Blir jo på en senka bil uten rust og 19" felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Må få inn en skikkelig grom motor først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 og btw, det ble nedstemt Var bare en tanke jeg hadde, men nå som jeg har tenkt litt mere på det. Så er det riktig det dere sier, det er ikke tøft på en orginal bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Må få inn en skikkelig grom motor først Muligens jeg har en 2,5 på handa. Men spørs om det er M20 eller M50. Er det M50 så skal jeg tenke over det. Er det M20 så er løpet kjørt for denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Mye som skal til å få den godkjent med M50b25 da? Ventilerte skiver bare? BTW: Warsteiner er vel et tysk bryggeri som ligger i Warsteiner Tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå