-Jorgen- Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Hehe ja, men spørsmålet er alltid hvor skal man begynne. Er en del foringer. Jeg må nok skifte foringene på stabilisatorstaget mitt også pluss endeleddene på stabilisatorstaget foran og bak. Hater å sitte å riste på motorveien.
axor Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 gjør som meg, kost på bilen powerflex all over, så slipper du og lete lenge..
Robin L Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Men hos meg fungerer kun hakk nr. 3 Veldig irriterende når det bare regner litt, og vindusviskerne bare går på full styrke en kompis av meg hadde det slik på sin e34. da var det ei sikring under baksetet som hadde røket. var jævlig irriterende å ha det slik da..! villet sjekket om det er ei sikring der, eller et relee som er fastbrent etc ang risting: jeg hadde slik risting i min e39, og da skiftet jeg skiver, men det ble ikke noe bedere. så skiftet jeg begge casterstagene forran og sattepå powerflex foring, og da ble alt gulle godt : )
Odd-M Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Vibreringa kommer sikkert pga defekte casterstag, eller øvre bærearm/strebearm som noen kaller det. Dette er typisk feil for E34. Er du heldig er det kun foringa som er gåen. Det kan også komme av at det mangler sentreringsringer på hjulnavene. De fleste ettermarkedsfelger til 5-serie har navdiameter tilsvarende E39, dvs 74.1 mm. E34 og alle andre 5-serier har 72,5 mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå