Gå til innhold

. .

spaix
 Share

Anbefalte innlegg

jaja, men ikke kjør med dem på offentlig vei! blir noe svekket bremsestyrke;) men løp ut å prøv om den spinner med klemte slanger!!

holder de slangene seg klemt:S? siden det er gummi liksom

om du har en bra låsetang på begge sider, og klemmer så hardt du overhodet klarer(pass på at det ikke går hull på slangen, da kan du miste bremser foran også) så skal det ikke være mye til bremser igjen bak;)

er jo egentlig bedre å finne ut hva som er problemet da:P så kanskje jeg slipper å ødelegge noe:P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det med å klemme rørene flate var en spøk! IKKE rør hverken dem eller slangene. Virker som bilen din bremser mye bak i forhold til foran. Visst du bråbremser fra ca 50-60 låser den forhjula først da eller får du lås noen hjul i det heletatt? Om den ikke gjør det burde du se over frambremsene dine. Skal ikke være noe problemer med å burne med en 520 :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets tråd! :roll:

Hvis jeg klarer å spinne med 316 med kanskje 50hk på bakhjula klarer du å spinne med en 520...

Bremsene kjennes normale ut? Prøv 100-0 f.eks og se om den bremser stabilt og rett fram :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen so har tenkt på at det kanskje er sjåføren det e no galt me :P :P

hvis du begynner å lese litt før du skriver så kanskje du oxo kan følge litt med:)

Ikke stygt ment, men syntes det høres veldig rart ut hele opplegget.. Er også utrolig vanskelig å sitte seg inn i situasjonen og hva som faktisk kan være "problemet"..

Mitt tips er å byttelåne bil med kameraten din (den som kunne burnes med).. Om du får det til i hans bil el han ikke får det til i din bil så er det iallefall sikkert at det er bilen som er problemet (i mangel på bedre feilsøking)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen so har tenkt på at det kanskje er sjåføren det e no galt me :P :P

hvis du begynner å lese litt før du skriver så kanskje du oxo kan følge litt med:)

Ikke stygt ment, men syntes det høres veldig rart ut hele opplegget.. Er også utrolig vanskelig å sitte seg inn i situasjonen og hva som faktisk kan være "problemet"..

Mitt tips er å byttelåne bil med kameraten din (den som kunne burnes med).. Om du får det til i hans bil el han ikke får det til i din bil så er det iallefall sikkert at det er bilen som er problemet (i mangel på bedre feilsøking)

har prøvd han sis å den burner lett, han har prøvd min men klarer det ikke, å 3 andre kamerater har prøvd oxo, men klarer de ikke de heller-.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...