Gå til innhold

Vask av ordentlig skitne felger. Hjelp?

spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

Okei, men hvor får jeg kjøpt 3M sin?

Her på sørvestlandet, så selges den i div. jernvare forretninger, å har sett den på coop byggmix. Du kan også bruke wurth sin idustri clean, som er det samme, men i annen forpakning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Endte med å bruke AutoGlym Clean Wheels (den med syre) og den tok en god del mer enn slik det var. Men nå er det asfaltflekkene som sitter igjen som er problemet. Klarer 3M sitrusrens å fjerne asfaltflekker som sitter fast helt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte med å bruke AutoGlym Clean Wheels (den med syre) og den tok en god del mer enn slik det var. Men nå er det asfaltflekkene som sitter igjen som er problemet. Klarer 3M sitrusrens å fjerne asfaltflekker som sitter fast helt?

Jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema sin felgrens syns jeg har funket helt greit,men denne innholder syre(lukter batterisyre av den også).

Ellers er et kjerringråd å bruke bremsevæske,men denne gir litt fare for lakken på felgene hvis den sitter på for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema sin felgrens syns jeg har funket helt greit,men denne innholder syre(lukter batterisyre av den også).

Ellers er et kjerringråd å bruke bremsevæske,men denne gir litt fare for lakken på felgene hvis den sitter på for lenge.

Bremsevæske på felgene? Det hadde jeg ikke brukt på vinterhjul engang, tar lakken som juling jo. Hvis ikke Meguiars sin Wheel Cleaner med syre tar noe særlig, prøv med Prikkbort eller Amazing Roll-Off.

Uansett, det er jo innsiden av felgen og ikke SÅ viktig eller? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...