Gå til innhold

S3T: Enda et E30 prosjekt.. Felg ombygging side 6

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja det stemmer :)

Hehe ja jeg frykter det må til med litt hardere lut en valsing for å få det skikkelig :P men vi får se, har jo mulighet til å bygge om både bil og felger for å få det til å passe ;) Skal valse ut så mye jeg kan (innen rimelighetens grenser) nå i første omgang. Får vurdere saken videre når jeg kommer hjem om et par uker :)

Skrevet

flott bil du har fått deg, me feite felger! :D hadde jeg vist at disse felgene ble solgt så billig så hadde jeg slått til for leengst! gratulerer ;)

men lurer litt på hvilke ET som er på hartge felgene?

Skrevet

Takk :)

Det er ET-0 på felgene mener jeg på..

Har enda ikke fått sett de i virkeligheten enda, kommer ikke hjem før om 10 lange dager :P

Skrevet
Takk :)

Det er ET-0 på felgene mener jeg på..

Har enda ikke fått sett de i virkeligheten enda, kommer ikke hjem før om 10 lange dager :P

hehe, stikker endel utom skjermen fremme da vil jeg tro :D hadde 9" felg med et 15 på gamlebilen med lett valsing, felgen gikk ca 1 cm utom skjermen. men utrolig rått! :D

Skrevet

Ja det er viktig med litt tyskerstuk ;)

Kjøpte ny motor i dag også! Hadde egentlig en plan om enten M52B28 eller S50B30, så bestemte jeg meg for å sette inn S14B23 og nå har jeg da endt opp med å kjøpe en gammel M20B23 :P

Bilder kommer når jeg kommer hjem.. Men det kan sies at det har blitt gjort endel med den motoren ;)

Skrevet

Ser bra ut! Bra planer, men er enig ang. den vingen som en her kommenterte. Ta den av ;) Ser bedre ut vingeløs, eller evt. m-tech 1 flippen.

Skrevet

Ja vingen blir nok fjernet :) Må bare få tak i en ny bakluke.. Så satser jeg på at det blir lakking av sideskjørt og bakluke i løpet av høsten/vinteren..

Ang. rattet så er M-tech II ratt bestillt ;)

Noen som har et E30 M3 baksete forresten?

• 2 weeks later...
Skrevet
E30'n er fet! Men fy faen så stygg den e36'n var!

Haha du hadde jo bil i samme sjanger selv spiritus bare den var værre siden det var sedan :lol:

Skrevet

Satser på å få valsa neste uke:) Gleder meg;)

Blir endel skruing til uka, nye motoren kommer på mandag og deler fra koed, gs og turner motorsport er på vei;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...