Gå til innhold

S3T: Enda et E30 prosjekt.. Felg ombygging side 6

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har litt flere deler kommet i hus :)

Eisenmann bakpotte:

lcipf90dycu1f43dhf9o.jpg

ah0f6dl2nmri8oyam2so.jpg

menhbpyy8wdkh0kvnjxh.jpg

Har også fått ny bensinpumpe:

t034a398l8q5ncse3xrz.jpg

Motorolje:

432mmdov5btvv4xs6qcf.jpg

Har også fått nye bærearmer fremme med powerflex foringer og powerflex foringer til travers bak, touring sideskjørt pluss endel annet små dill :P

Skrevet

Nei det vet ikke jeg enda, men den skal vær klar til våren :)

Bilen skal ikke brukes om vinteren så jeg vurderer å lakke opp igjen motor rommet når jeg først holder på :)

Skrevet
Sprut og sprut må vel uansett ha noke til å styre tenning, er ikkje en plenklipper uansett om den har forgassere :)

stift er en kjekk ting :D

• 6 months later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...
Skrevet

Er ikke blitt gjort så mye i det siste, men nå er bilen kommet på plass i garasjen og demonteringen er påbegynt.. Panseret er også av, så ting begynner endelig å skje :) Satser på det komme oppdatering litt oftere nå..

ycxvw1aumk9iwipcyhej.jpg

Har også kjøpt noen nye felger som blir et lite side prosjekt ;)

dxcibkx9n2uzab2hvc2a.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Det er dessverre dårlig med oppdatering her, men statusen er nå at gamle motoren er klar til å løftes ut og nye motoren skal bare ha seg en inspeksjon før den settes inn.

Det som må til før oppstart etter motor er satt inn er å lage ferdig bensin systemet og eksosen. På eksos siden vil det bli brukt Supersprint mellomrør og mellompotte og Eisenmann bakpotte. Litt usikker på om jeg skal bruke Gate/Sport eller Race eksosen fra supersprint, noen som har erfaring med disse?

Ellers er det kjøpt inn ny diff fra Precision Gearing med 3,46 utveksling og 40% brems og M-Coupe baklokk ;)

Har også fått nye ytterringer til Hartge felgene, de blir bygd om fra 9,5x16 ET0 og 10,5x16 ET0 til 9x16 ET07 og 10x16 ET07. Det ble rett og slett for ekstremt med det gamle oppsettet.. Når du får subbe merker i selve rullebanen på dekket så er det for ekstremt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...