S3T Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 Hehe nei det er sant, det er orginal tenning utenom oppgraderte kabler
S3T Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Da har litt flere deler kommet i hus Eisenmann bakpotte: Har også fått ny bensinpumpe: Motorolje: Har også fått nye bærearmer fremme med powerflex foringer og powerflex foringer til travers bak, touring sideskjørt pluss endel annet små dill
Kristian Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 nå ble det plutselig morro å følge med her! når regner du med oppstart?
S3T Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Nei det vet ikke jeg enda, men den skal vær klar til våren Bilen skal ikke brukes om vinteren så jeg vurderer å lakke opp igjen motor rommet når jeg først holder på
Morty999 Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Sprut og sprut må vel uansett ha noke til å styre tenning, er ikkje en plenklipper uansett om den har forgassere stift er en kjekk ting
Gjerde Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Ja no e d på tide du kjeme utover å bjunde å skru kjetil, motoren står bere å forfelle
BMW E30 325 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 noe som skjer med denne da? Fett prosjekt i hvertfall. spent på hvordan motorbygget høres ut.
Simon S Arvesen Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 noe som skjer med denne da? Fett prosjekt i hvertfall. spent på hvordan motorbygget høres ut. Det skjer litt, han var i garasjen igår;) Bilder kommer vel snart;)
S3T Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Er ikke blitt gjort så mye i det siste, men nå er bilen kommet på plass i garasjen og demonteringen er påbegynt.. Panseret er også av, så ting begynner endelig å skje Satser på det komme oppdatering litt oftere nå.. Har også kjøpt noen nye felger som blir et lite side prosjekt
BMW E30 325 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Gøy og se at det skjer noe;) gleder meg på update!
S3T Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Det er dessverre dårlig med oppdatering her, men statusen er nå at gamle motoren er klar til å løftes ut og nye motoren skal bare ha seg en inspeksjon før den settes inn. Det som må til før oppstart etter motor er satt inn er å lage ferdig bensin systemet og eksosen. På eksos siden vil det bli brukt Supersprint mellomrør og mellompotte og Eisenmann bakpotte. Litt usikker på om jeg skal bruke Gate/Sport eller Race eksosen fra supersprint, noen som har erfaring med disse? Ellers er det kjøpt inn ny diff fra Precision Gearing med 3,46 utveksling og 40% brems og M-Coupe baklokk Har også fått nye ytterringer til Hartge felgene, de blir bygd om fra 9,5x16 ET0 og 10,5x16 ET0 til 9x16 ET07 og 10x16 ET07. Det ble rett og slett for ekstremt med det gamle oppsettet.. Når du får subbe merker i selve rullebanen på dekket så er det for ekstremt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå