Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i bygda står det en Original Alpina B7 Turbo som står og ruster, bilen er hvit og nesten brun, bilen har stått ute i rundt 5 år uten det vedlikeholdet som den SKAL ha!

Eieren er sta som en hest og vil ikke selge bilen. Dette er for jævlig mtp bilens bakgrunn og eksemplaret, under 300 eksemplarer av denne bilen som er lagd! :(

mb0sox.jpg

2rwxox4.jpg

Skrevet

Off.så kjipt..Denne bilen fortjener bedre :) Regner med eier har planer om bilen.Kan være økonomi o.l som stopper han :)

Eller at det er affeksjonsverdi i bildet :)

Skulle gjerne hatt en slik :)

Skrevet

han vet vel hva han sitter på da, tenker at en dag skal han sette den sammen, det skjer sikkert ikke og bilen ender opp som spiker i panelen hans

Skrevet

Ser jo på måten bilen er lagret på hvordan den blir behandlet. Denne fortjener i det minste å stå tørt.

men nå vet jeg ikke hvilken planer eier har heller da så :)

Skrevet

Håper Trond får logga seg inn her, han har mye mere info. Bor vel et par hundre meter unna bilen også ;)

Skrevet

Dette er en skam!!!!

Trond nevnte ikke noe om denne bilen da vi hadde en lengre bilprat i anledning et bilkjøp i fjor.

Skrevet

jeg ville mye heller solgt bilen til en entusiast som jeg visste hadde midler og mulighet og ikke minst evner til å holde bilen ved like og eventuelt restaturere den til sin tidligere storhet, i stedet for å ha en rusthaug utafor.. flaut for bmw eiere verden over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...