m-alpin Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Passer bilen utrolig bra i mine øyne i hvertfall !Er det diamantsort farge på bilen forresten ? Niks er cosmos Black Pearlcolor nå må du jo heller fortelle hva du skal gjøre med fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 fin bil du har;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Passer bilen utrolig bra i mine øyne i hvertfall !Er det diamantsort farge på bilen forresten ? Niks er cosmos Black Pearlcolor nå må du jo heller fortelle hva du skal gjøre med fargen haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 ei skikkelig innoljing med påfølgende rumpe polering er alt den kjerra trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 ei skikkelig innoljing med påfølgende rumpe polering er alt den kjerra trenger ble jo just polert, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 lenge til det er mulig og sitte på med m3 motor i bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 lenge til det er mulig og sitte på med m3 motor i bilen da? ikke så lenge nye lager og litt annet snadder er annkommet postkontoret i mandal idag, så neste helg burde det være mulig å prøvekjøre. spørs litt hva jeg prioritere. må jobbe på huset også, så blir vel skruing på fredag så prøvetur på lørdagen. du må bare kommet ned med interiøret e skal kjøpe av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Sorry OT, men har et lite spørsmål om felgene dine ! hva slags merke er de av , impress og bredde ? sliter litt med coiloversene til bilen min, for det er jo normalt at noen felger ikke bil passe pga subbing ! så jeg tenkte jeg skulle ta den lange veien med å kjøpe nye felger i og med at mine ikke passer bilen syntes jeg . så slipper jeg felger jeg ikke liker å spacer tull ! har du noen erfaring om felgene du har er brukt på biler med coilovers ? Mvh Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Sorry OT, men har et lite spørsmål om felgene dine !hva slags merke er de av , impress og bredde ? sliter litt med coiloversene til bilen min, for det er jo normalt at noen felger ikke bil passe pga subbing ! så jeg tenkte jeg skulle ta den lange veien med å kjøpe nye felger i og med at mine ikke passer bilen syntes jeg . så slipper jeg felger jeg ikke liker å spacer tull ! har du noen erfaring om felgene du har er brukt på biler med coilovers ? Mvh Joakim Gå inn på WWW.GSBILDELER.NO - nettbutikk - skriv inn regnr - felger Der har du all infromasjonen du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Glemt helt vekk denne tråden. la inn et par nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 på vei til sverige i helga meg christer, og Inthe fra forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Henta du stolene fra en sedan\cab siden du ikke har vader\coupe stolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 har jo vader coupe stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Ikke iflg. bildene du har tidligere i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 hehe nei har byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå