Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg synes godt det kunne kosta litt om man fikk ha en egen plass å kjøre fra seg. Er det stor nok interesse så trenger det jo ikke bli så mye på hver. Hvis man skal drive med idrett i organiserte former så må man faktisk betale litt for det også. Selvom det er aldri så mange baner i nærheten.

Må ikke betale noe for å gå på skate-parken, er det en organisert idrett? 8)

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skjer nok ingenting med mindre folk begynner å roe seg ned på treffa. Fatter ikke at folk gidder å burne å herje rundt omkring på parkeringsplassen, hva faen får man ut av det liksom? Selv har jeg vert der ved ett par anledinger, for det meste å se på andre biler og selvfølgelig slå av en prat med kompiser. Blir bare flau når jeg ser folk begynner å herje akkurat som alle andre skal bli dødsimponerte.

Skrevet
Skjer nok ingenting med mindre folk begynner å roe seg ned på treffa. Fatter ikke at folk gidder å burne å herje rundt omkring på parkeringsplassen, hva faen får man ut av det liksom? Selv har jeg vert der ved ett par anledinger, for det meste å se på andre biler og selvfølgelig slå av en prat med kompiser. Blir bare flau når jeg ser folk begynner å herje akkurat som alle andre skal bli dødsimponerte.

Et problem er jo at man skal parkere i en stor ring på treffene. Dermed inviterer man jo mer eller mindre folk til å burne og herje på den store, åpne plassen inne i ringen.

Skrevet

Et problem er jo at man skal parkere i en stor ring på treffene. Dermed inviterer man jo mer eller mindre folk til å burne og herje på den store, åpne plassen inne i ringen.

Hva skjer om jeg kommer å parkerer midt på plassen med min bil tro.. Kanskje jeg skal prøve det på søndag!

Skrevet

Tjaa, nå ville jeg ikke akkurat anbefalt det :P Men er spent på hvordan det blir på søndag, blir ikke vanskelig å spotte deg om du står parkert midt i :wink:

Skrevet

Hvis du gjør det me ein einser ska eg komma me ein kvide varebobla å gjør det sammen med deg.. eg ser når du kjøre inn.. så kan me jo slå av en prat, inne i ringen..! Æresord.

uansett, hvis du ser ein kvide varebobla me grønne skilt der, ta kontakt!!

Skrevet

Kanskje det er en måte å stanse tullbakkjøringen på offentlige steder på?

Jay-O, du har sagt du tar avstand fra tullekjøringen,da parkerer du vel konsekvent midt på plassen ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...