Random Hero Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Jeg synes godt det kunne kosta litt om man fikk ha en egen plass å kjøre fra seg. Er det stor nok interesse så trenger det jo ikke bli så mye på hver. Hvis man skal drive med idrett i organiserte former så må man faktisk betale litt for det også. Selvom det er aldri så mange baner i nærheten. Må ikke betale noe for å gå på skate-parken, er det en organisert idrett?
///stian Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 http://www.facebook.com/video/video.php ... 13&ref=nf# Fra gamle dager Så d bler løye å se kossen d bler på søndag, Anbefale di så ikje har våre der t å ta turen nerom
///NJD Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Skjer nok ingenting med mindre folk begynner å roe seg ned på treffa. Fatter ikke at folk gidder å burne å herje rundt omkring på parkeringsplassen, hva faen får man ut av det liksom? Selv har jeg vert der ved ett par anledinger, for det meste å se på andre biler og selvfølgelig slå av en prat med kompiser. Blir bare flau når jeg ser folk begynner å herje akkurat som alle andre skal bli dødsimponerte.
wirrumsen Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Skjer nok ingenting med mindre folk begynner å roe seg ned på treffa. Fatter ikke at folk gidder å burne å herje rundt omkring på parkeringsplassen, hva faen får man ut av det liksom? Selv har jeg vert der ved ett par anledinger, for det meste å se på andre biler og selvfølgelig slå av en prat med kompiser. Blir bare flau når jeg ser folk begynner å herje akkurat som alle andre skal bli dødsimponerte. Et problem er jo at man skal parkere i en stor ring på treffene. Dermed inviterer man jo mer eller mindre folk til å burne og herje på den store, åpne plassen inne i ringen.
ØyvindB Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Skjer nok ingenting med mindre folk begynner å roe seg ned på treffa. Fatter ikke at folk gidder å burne å herje rundt omkring på parkeringsplassen, hva faen får man ut av det liksom? Selv har jeg vert der ved ett par anledinger, for det meste å se på andre biler og selvfølgelig slå av en prat med kompiser. Blir bare flau når jeg ser folk begynner å herje akkurat som alle andre skal bli dødsimponerte. Et problem er jo at man skal parkere i en stor ring på treffene. Dermed inviterer man jo mer eller mindre folk til å burne og herje på den store, åpne plassen inne i ringen. Hva skjer om jeg kommer å parkerer midt på plassen med min bil tro.. Kanskje jeg skal prøve det på søndag!
Random Hero Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Det finns sikkert nok av idioter som vil prøve å kjøre rundt deg Øyvind, men du må bare prøve på det. syns det hadde vert sykt kult
///NJD Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Tjaa, nå ville jeg ikke akkurat anbefalt det Men er spent på hvordan det blir på søndag, blir ikke vanskelig å spotte deg om du står parkert midt i
hylle Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Hvis du gjør det me ein einser ska eg komma me ein kvide varebobla å gjør det sammen med deg.. eg ser når du kjøre inn.. så kan me jo slå av en prat, inne i ringen..! Æresord. uansett, hvis du ser ein kvide varebobla me grønne skilt der, ta kontakt!!
ØyvindB Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Kanskje det er en måte å stanse tullbakkjøringen på offentlige steder på? Jay-O, du har sagt du tar avstand fra tullekjøringen,da parkerer du vel konsekvent midt på plassen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå