Steffen89 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 herlig tråd gutta=) Var på bomtur selv her for et par mnder siden.. kjedelig å kjøre tre timer hver vei altså.. men var nesten så jeg fikk denna typen til å betale bensinkostnadene våre:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Du fikk ikke tilbudt Turtle Øre Voks med på kjøpet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Sinnsykt bra de tørre vitsene, griner her.. Dagens magetrim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Hadde styrt unna allerede ved synet av Wunderbaumen, det og røyk er lukter som er et helvete å bli kvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Herregud, for en tråd dette har blitt... En skal høre mye før øra detter av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Hadde styrt unna allerede ved synet av Wunderbaumen, det og røyk er lukter som er et helvete å bli kvitt Ja, det luktet helt forferdelig inne i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Hæhæhæhæ, jeg tror jeg pisser i buksa! Får jeg hØRE en til, går det galt :whoa: En liten glo fra en røyk nå, så brenner hele tråden opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Hadde styrt unna allerede ved synet av Wunderbaumen, det og røyk er lukter som er et helvete å bli kvitt Helt enig! Jeg hadde også snudd i døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Interessant vinkling av trådstarter. Åpner liksom for å ta skikkelig av... "Er du sikker på at fyren bodde i Åndalsnes og ikke SunndalsØRA?" "Spurte du om han hadde løsøreforsikring? Eller vendte han da det døve øret til?" osv. Sic.... Men til saken; generelt sett kan det vel være en fordel å be om (å få se) dokumentasjon på bilens tilstand før man reiser for å se på bilen. Særlig er det vel en fordel med NAF-test/kopi av siste serviceutskrift e.l. (om det finnes). Det er jo være en fordel med så mye dokumentasjon som mulig før besiktigelse. Ellers lykke til med jakten på "ny" BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 hadde det vært jeg som hadde kjørt så langt for en bil som var så ræva sku jeg gitt'n så ØR(et)A flagra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Kanskje det fulgte med noe _løsøre_ med på kjøpet? hahaha, den var bare best! Men tror ikke han typen der hadde latt seg prute ett ØRE, siden han ikke hadde så mange å gå på Dr_S reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Selgeren smilte nok ikke fra øre til... langt bortpåkinnet når han fikk hØRE dere ikke var interressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Så syykt tørr og artig humor! ler faktisk selv, men det kan komme av at humoren min er tørr som faen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 dagens (nattens latter har iallefall fått utløp ^^ men humoren er som champagnen, den tørre er den beste men nok OT: kjett og kjøre så langt for og gå i fella.. vært borti det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå