Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig med deg det oddis at mange har sluttet å ringe politie,har selv opplevd å ringe politie å fikk som svar at dem skulle komme,men kom dem Nei.

Har blitt stoppet av 1 ung politiaspirant som har vært uhyggelig ellsers har dem fleste vært ålreite,har fått boten men har gitt meg en hyggelig tone.

Mange vil skylde på mye stress å lite bemaning,men ikke ta alle under en kam,er noen politi folk som faktisk er hyggelige.

Men så klart alle har forskjellige meninger angående politie,å det har jeg full forståelse for,men håper tråstarter lærte å slipper boten.

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg hadde og tydeligvis sett politiet, smilt til dem, og deretter begynt å burne, RETT VED SIDEN AV DEM.

Haha, ja det hørtes jo veldig sannsynlig ut, at du skulle gjort noe slikt. Hvor dumme tror de folk er?

Skrevet
Fy faan får en dust... her prates det om en uretmessig bot! sug din lokale p..... att slike som du gidder å svare?

Jeg skjønner at du fort får problemer med politiet hvis det ikke skal mer til før du fyrer. :wink: Som du tydeligvis ikke har fått med deg så kan det absolutt diskuteres om boten var urettmessig eller ikke..

Hvilken dust er det faan får egentlig? :?

Skrevet

Jeg hadde og tydeligvis sett politiet, smilt til dem, og deretter begynt å burne, RETT VED SIDEN AV DEM.

Haha, ja det hørtes jo veldig sannsynlig ut, at du skulle gjort noe slikt. Hvor dumme tror de folk er?

Akkurat det lurer jeg på og. Haha. Juristen skal visst ringe meg etterpå, så jeg skal snakke med han om det der. Om akkurat HVORFOR skulle jeg starte å burne vedsiden av dem, etter at jeg viste dem fi**egliset? Hah.

Skrevet

tåpelig gjort av onkel blå det der as, det som er mongo er at de trur de er verdens konger , ja greit er kjempe mange greie onkeler, men oxo har du de som er firkantet, hehe, men noen ganger trur de at de kan gjøre hva de vill å si hva de vill, sånn som her om dagen kom det en snute bil i 100 og hælvete forbi meg i 50 sone uten blå lys, de har ikke akkurat lov til det men, husk at hvis du som regel er snille mot dem er de snille tilbake:)

Skrevet

Litt pussig at det er dere som fremstår som de med kortest lunte, og som lettest tyr til personangrep her, som har hatt mest problemer med politiet...

Er det tilfeldig?

Skrevet

Når man får mye negative opplevelser med politiet så endrer man holdning, på lik linje med en person som nettopp har fått nedbrent sitt hus, og ikke får erstatningen han har krav på. Da er man merket for livet, og det skal et stort "plaster" på såret før det leger..

Forøvrig blir jeg ekstremt sjelden sint, bortsett fra da folk ikke gjør jobben sin, som direkte fører til at noen i min familie, venner eller bekjente lider (og da mener jeg ikke økonomisk/fordelmessig). Selvsagt gjelder dette kun saker der politiet enkelt kan løse saken, og avblåse en forferdelig lidelsesfull prosess. Det er der skoen trykker for meg, og DA spretter alle plugghettene av tvert.

Skrevet

Mange rare politi historier her.. :)

Min erfaring er at de som regel er ganske greie om man oppfører seg, men det virker som at det er stor forskjell på hvor man møter på dem. Er for eksempel stor forskjell på å bli stoppa på Jessheim og i Lillestrøm, så kan til tider virke som de tolker reglene litt annerledes rundt omkring. :?

Skrevet
Mange rare politi historier her.. :)

Min erfaring er at de som regel er ganske greie om man oppfører seg, men det virker som at det er stor forskjell på hvor man møter på dem. Er for eksempel stor forskjell på å bli stoppa på Jessheim og i Lillestrøm, så kan til tider virke som de tolker reglene litt annerledes rundt omkring. :?

DET er riktig, ulike lokalt politi tilpasser seg nok ofte sitt nærmiljø. Selv om man egentlig burde tolket og håndhevet reglene likt landet rundt.

Skrevet
":18wn9zoa]Litt pussig at det er dere som fremstår som de med kortest lunte, og som lettest tyr til personangrep her, som har hatt mest problemer med politiet...

Er det tilfeldig?

He shoots....... HE SCORES! :applause:

Skrevet

burny_ hvilken kategori tror du at du går inn i når du smiler til politiet så mye som du tydeligvis gjør? Om du ikke vet det,så må jeg dessverre skuffe deg,og si at jeg dessverre ikke vet det inteligente ordet på det,men les over tråden,så skjønner du hva jeg mener.

Hylle: gjett hvorfor jeg ikke liker snut? Jo,nettopp fordi dem til stadighet har fulgt etter meg på pur F.

Hagenisse: Jeg skjønner E-30 big godt jeg,men mindre man er en underdannig person av natur,så ser man seg til slutt lei på at folk hele tiden pirker en ved nesen,og setter piggene ut,selv om dette er autoritetspersoner(som flere har skrevet,de er kun folk de også).

[space] : Vil kun henvise til hva jeg skrev til hagenisse :wink:

E(spen)38 : Jeg oppfører meg helt til jeg føler at noen prøver å vise meg et overformynderi. Har jeg ikke gjort noe galt,så ser jeg helst at min tid ikke blir bortkastet av en eller annen smart-ass-texas-ranger.

Chris_ : Kreativt :roll: Utsagnet viser (for meg) hvilken rettning din hovedinteresse går i,så har du ikke noe konstruktivt å komme med,så er det vel i grunn best å holde det for seg selv.

oivind26 : her disser vi folk som ikke skriver rettskrivning,men du og han du sitterer innlegget til,har ingen av dere klart å skrive deres nick med stor forbokstav,så hold deg for god til sånt tull.

Igjen,skriver så svetten spruter,så skrivefeil må taes med en klype salt.

Skrevet

Chris_ : Kreativt :roll: Utsagnet viser (for meg) hvilken rettning din hovedinteresse går i,så har du ikke noe konstruktivt å komme med,så er det vel i grunn best å holde det for seg selv.

Nå må jo du snart gi deg. Han har like mye rett til å skrive her som deg, og det var like mye konstruktivt som det meste av det du har kommet med. Makan til en holdning på deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...