bmw vin rød Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Er det bare fronten som har fått det, eller er det mer? Du hadde flaks at elgen ikke kom gjennom frontruta da! bilen blei spiker
winchester Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Aah.. Har du flere bilder av den? Utrolig synd, har faktisk fulgt med på denne..
316 Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Hvordan gikk det med elgen? Måtte være en lav elg, ettersom panser/lykter og rute ser helt ut. Både rart og flaks ruta ikke ble knust.
bmw vin rød Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Aah.. Har du flere bilder av den? Utrolig synd, har faktisk fulgt med på denne.. nei var på svarte natt og var ganske sjokka så blei ikke ta så mye bilder og naf var ganske rask ute og henta bilen (siste bilde) bilde fra takseringa panser e blitt retta ut
bmw vin rød Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Hvordan gikk det med elgen? Måtte være en lav elg, ettersom panser/lykter og rute ser helt ut. Både rart og flaks ruta ikke ble knust. svinga unna elgen så æ parkert på et jorde
Lars89 Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Spiker som i sendt på skroten eller bare kondemnert? Ser jo ikke så gale ut, men er kanskje omfattende skader under/på motor? Uansett veldig flaks at du ikke traff den. En bil kan erstattes
bmw vin rød Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 bare kondemnert ligger ute til salg som forsikrings bil
bmw vin rød Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Spiker som i sendt på skroten eller bare kondemnert? Ser jo ikke så gale ut, men er kanskje omfattende skader under/på motor? Uansett veldig flaks at du ikke traff den. En bil kan erstattes Motor e hell, e bare det mass skade mann ikke ser
S.Arnesen Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 hmm, måtte du bytte en fanger på den også? Forrige eier bytta jo m-tech fanger to ganger han også synd at den bilen skulle lide en slik skjebne, har skrudd på den en gang eller to før
kvammis Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Er den noe å samle på ? Vurderer å slenge inn et bud
bmw vin rød Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 Er den noe å samle på ? Vurderer å slenge inn et bud e en forsikrings bil nu så æ har ikke mere og gjøre med den det e skade før 90tusen på den :=(
Joanna Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Wisdom appears in contradiction to itself, which is a trick life plays on philosophy of life.
bmw vin rød Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 ny bil viewtopic.php?f=11&t=175011
BimmerE46 Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Trist å lese alt dette her. Jeg som kjøpte denne bilen fra en forhandler for noen år tilbake og da var den så kjedelig og dønn original så gjorde jeg den ordentlig i stand. Jeg brukte en del kroner på den. Som, fanger, senk, soting, AE, xenon, anlegg, felger +++ Tråden om bilen: viewtopic.php?f=6&t=104287&start=90 Aldri fått så mange positive kommentarer på en bil. Det var en grei vogn det. Så får'n ny eier etter meg og så blir det sånn. Det var kjedelig å se at det gikk sånn med den. Ang forbannelse: Det var jeg som forbannet den etter at den ble solgt. Stemningsbilder (mimre):
bmw vin rød Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 det va trist det som skjed. den står en plass i trondheim og blir fiksa på, håper den kommer på veien igjen, e en veldig fin bil, va bare æ som hadde uflaks helle tia :=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå