///Mysild Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 har hørt at m3/cab e46 lagerene er sterke... men kan de sammenlignes med k-sport sine? skal bestille til foran i typen k-sport, men bak er jeg usikker på hva som er best... noen meninger?
S.Arnesen Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Edit: leste feil E46 m3 og cab lagrene bak er forsterkedde ja. Tror jeg ville valgt de istede for de k-sport lagrene, da jeg har hørt om noen som har fått ulyder av k-sport lagrene... K-sport lagrene er vel billigere også tror jeg
hagenisse Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Har K-sport nå (var det GS hadde inne den dagen jeg var der) og har foreløpig ikke hatt noen problemer med dem, men bilen har bare trillet noen få km også. Fancy farge da.. Jeg hadde vært mer skeptisk til de foran fra K-sport.
-Anders- Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Kjør E46 m3 cab lager bak. Originalt er bra nok foran. Evt kjøp deg justerbare foran.
MGR Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 betalte 225kr for m3 tårnlager bak, på meca, med vanelig rabatt, så er ikke dyrt, de er mye stivere enn e36 lagrene, og tåler en del mer. men husk og bestill med skiver og sånt.
///Mysild Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 okey, da går jeg for m3 bak... tenker på camberplater foran de gs har til rundt høvdingen nå....
MGR Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 okey, da går jeg for m3 bak...tenker på camberplater foran de gs har til rundt høvdingen nå.... det er ikke dumt, for cambern på en lav e36 blir helt vill:P
Olelink Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Bak kan du jo f.eks. gå for e46 m3 cab tårnlagre MED forsterkningene som z3 bruker Det er disse tårnlagrene CSL bruker også. Har dette selv på GT'n og det fungerer bra det lille jeg har kjørt med det . Delenr for tårnlagre: 33526779670 Delenr for forsterkninger: 51718413359
hagenisse Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Jeg regner med at du skal bruke camberplatene til det motsatte av hva banefolket gjør? Du skal få stilt inn mindre negativ?
Ellingsen B. Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 spørs vel på bruk også. K-sport sine tåler vel mer og hadde de selv. Virket veldig bra det, men til vanlig kjøring holder det vel med orginale..
///Mysild Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 Bak kan du jo f.eks. gå for e46 m3 cab tårnlagre MED forsterkningene som z3 bruker Det er disse tårnlagrene CSL bruker også.Har dette selv på GT'n og det fungerer bra det lille jeg har kjørt med det . Delenr for tårnlagre: 33526779670 Delenr for forsterkninger: 51718413359 har jo forståvidt tårnastag bak, så trenger ikke forsterkninger... har plater liggende også Jeg regner med at du skal bruke camberplatene til det motsatte av hva banefolket gjør? Du skal få stilt inn mindre negativ? tviler på jeg gidder å stille noe som helst... vil egentlig bare ha de fordi det er litt ulyder i de gamle, og at k-sportene gjør bilen litt lavere siden innfestningen er større den sliter faktisk 0 dekkside foran, ikke bak heller forøvrig... men nå blir jo bilen lite kjørt også da ^^ hehe
Superbeetle Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Syntes jeg har lest noe om at folk har problemer med ulyder fra slike justerbare topplagre?... Om ikke jeg skulle justert noe så hadde jeg nok kjøpt orginale..
///Mysild Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 ja, men da får man jo ikke bilen litt lenger ned!
hagenisse Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Det er jo greit nok. Tipper millway-topplagrene jeg hadde på en stund gjorde bilen 2-3cm lavere enn orginale topplagre.
Superbeetle Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 ja, men da får man jo ikke bilen litt lenger ned! Point taken Jeg og ville ha mer senk etter en stund med 70mm senk... Hagenisse: Bare ikke les dette om 70mm+ senking...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå