hagenisse Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Hm? Senk så mye dere vil for min del, ikke jeg som spiser frontfangere og får mindre grep i svinger.
sladjan Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 JEg har Ksport bak og jeg kan si en ting, ULYDER !!!! jævla irriterende da. Angra jeg ikke kjøpte originale egentli. Så ikke kjøp Ksport. Tror du må ha justerbare topplagera framme og camberjusteringsstag bak. Jeg var nettopp på kontroll hos NAF og vi fikk ikke justert camberen....
Superbeetle Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Broren min har også K-sport bak.. Har i etterkant også fått en del lyder, som muligens skyldes k-sport lagrene..
sladjan Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Broren min har også K-sport bak.. Har i etterkant også fått en del lyder, som muligens skyldes k-sport lagrene.. Kan helt sikkert garantere det er disse lagera, nettopp skifta på min. Siden jeg bare hadde en lager ødelagt bak skifta jeg denne først da jeg ikke hadde til for å ta begge. fikk ulyda på den sia men ikke på andre der det var den originale. Nå har jeg skifta den andre også og det er lyder der også. Sånn knirke lyda, eller som veldig småe bankelyda på en måte.
Superbeetle Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Sånn knirke lyda, eller som veldig småe bankelyda på en måte. Bingo!
///Mysild Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Skrevet Juli 31, 2009 blir nok k-sport foran, og e46 m3 bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå