///M Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Har lyst på en spoiler bak på bilen, men hvilken burde man gå for`? Kom gjerne med andre forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Ingen av dem... slike spoilere er så 80/90-tallet på alminnelige biler... i tillegg til at de er meningsløse i norske hastigheter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje-Berg Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Tror ikke han skal ha denne for at han _trenger_ den... Mer for utseende.. Jeg synes du bør gå for Gt vinga. Den ser ufattelig bra ut på E36... Finner den billig på Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Tror ikke han skal ha denne for at han _trenger_ den... Mer for utseende.. Jeg synes du bør gå for Gt vinga. Den ser ufattelig bra ut på E36... Finner den billig på Ebay Det forstår jeg jo, men disse spoilerne ser ærlig talt gammeldagse ut nå etter to M-modeller uten annet enn en liten leppe bak (E46/E92). Hver sin smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje-Berg Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Sant nok, men e36 er ingen ny bil, og du får den overhode ikke til å se moderne ut. Syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Jeg likte best den øverste, for å være ærlig Men jeg vet jo att GT-spolieren ser ganske så rå ut på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Sant nok, men e36 er ingen ny bil, og du får den overhode ikke til å se moderne ut. Syns jeg Enig det hvis målet er å beholde den med et originalt utseende, men da bør man også droppe felger større enn 17"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 hehehe, Fredrik er på banen.. Get out of ze car! Der Orginalpolizei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 orginal e36 M3 gjør seg faktisk veldig bra uten spoiler bak, den får en pen hekk såfremt den har komplett m-tech rundt om GT vinge syns jeg desverre har blitt oppbrukt, det finnes så mange billige kopier på markedet at det er altfor mange som har det nå. ( ja, kopiene er billige da en orginal gt vinge koster opp mot 10'000 ny ) Om du derimot går for GT vinge så for all del finn en som ligner på coupe sin vinge, for sedan/mange av de billige utgavene er håpløst klompete og stygge. Den orginale m-tech vingen er fin, det er snart færre som har den enn gt vinge og den er relativt billig, men den ser litt klompete ut. Vinge med flapp er kanskje det beste alternativet av disse tre (i mine øyne). det er få som har det, det gir bilen ett litt dtm preg og det koster heller ikke all verden litt avhengig av hvor man kjøper det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Tror ikke han skal ha denne for at han _trenger_ den... Mer for utseende.. Jeg synes du bør gå for Gt vinga. Den ser ufattelig bra ut på E36... Finner den billig på Ebay Det forstår jeg jo, men disse spoilerne ser ærlig talt gammeldagse ut nå etter to M-modeller uten annet enn en liten leppe bak (E46/E92). Hver sin smak... Du klarer å komme med mye rart... Han skal jo ha vingen på en E36, ikke en NY bil.. Går for den minste av de du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Jeg likte den øverste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Du klarer å komme med mye rart... Han skal jo ha vingen på en E36, ikke en NY bil.. Det var det med å fatte poenget da. E36 ser faktisk ikke så gammeldags ut... vel og merke uten en spoiler... og dette tiltross for at designet på E36 snart er 20 år gammelt. Det er spoilere som vist på bildene som virker seriøst gammeldagse... ikke E36 som sådan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Uenig, E36 er en fin bil i seg selv, men den _SER_ gammeldags ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 gå for den øverste du. skal jeg også etterhvert, den ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Uenig, E36 er en fin bil i seg selv, men den _SER_ gammeldags ut Nja... jeg mener at E36 står seg ganske bra tiltross for alle disse årene. Touring og Compact versjonene begynner imidlertid å se gammeldagse ut, mens sedan, cabriolet og spesielt coupe versjonene holder stand. Et viktig poeng i denne sammenhengen er å distansere modellen fra E30 ved nettopp ikke ha ekstra plastikk på det ellers cleane designet. På den måten ser man bedre den klare designrelasjonen til E46 og E90... og dette fører igjen til at E36 virker mindre gammeldags enn den faktisk er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå