OverKill Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 De kommer sikkert fortsatt til å levere motorer til et annet lag får vi da håpe
klebefix Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 I grunn ikkje,mosley og ekkelstein har kjørt heile formel 1 i grøfta. Håper på enn ny Fota serie
D.C.V Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 De sier at det ikke har noe med økonomi å gjøre, men de må skifte litt taktikk.. Jeg tror ikke det blir noen utbryter-serie med det første.. Men jeg tror det er FIA som ødelegger mest ikke Bernie, det er de som kommer med alle regelendringene. Bernie har vel sine idèer, men jeg vet ikke om alle blir like godt mottatt..
klebefix Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Bmw trekke seg nok på grunn av manglande resultater.
SanMiguel Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Bmw trekke seg nok på grunn av manglande resultater. De kjempet i toppen i fjor så det bør ikke være årsaken.
E(spen)38 Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Litt trist, men jeg synes de har ødelagt formel 1 litt nå så skjønner godt at de trakk seg ut..
Lars89 Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Har slutta å se på formel 1 for lenge siden så bryr meg ikke så mye. Er blitt datamaskiner på hjul... Får håpe de satser på BILracing istedet
Ellingsen B. Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Årest F1 er jo mye mer racing enn tidligere med nye spoilerene, helslicks og ikke noe antispinn igjen. Men BMW har ikke fått det helt til så like greit for min del, men håper at vi får se Kubica i et annet team for jeg tror han er en god sjåfør..
JE Motorsport Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Synd! Men får håpe de satser mer på WTCC/touringcar da
D.C.V Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 Jeg håper BMW kommer tilbake ved en senere anledning
oddis Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Syns BMW burde sveiva igang et fabrikksteam i den nye WRC serien neste år. Nye biler, og sugemotoreksperter som BMW burde stille med gode forutsetninger. Å gud som jeg hadde hatt lyst på en WRC spekter bil fra BMW, ala Impreza og Evo til japsene. En bil perfekt for vinternorge. WTCC er det nok ingen tvil om at blir storsatsing.
klebefix Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Bmw trekke seg nok på grunn av manglande resultater. De kjempet i toppen i fjor så det bør ikke være årsaken. Bmw ar tatt 8 poeng til no denne sesongen,Brawn 114
Fredrik Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Det er så mye annen underholdning å bruke tiden på idag så F1 har blitt helt redundant. Det er for lite action i F1... spesielt i forhold til rally. Jeg tror ikke at F1 overlever som konsept slik det er idag. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1 ... en#1277247
pedro Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Tror nok at dette sirkuset vil oppleve en nedtur, men om WRC vil få en enda større oppsving pga dette tror jeg ikke. Men det trengs penger for å drive ett godt sirkus. Plasseringer er da gjennytelsen som kreves. BMWs fattige poeng er vel ikke nok. Utviklingsmessig er det vel også ingen grunn for BMW som fabrikk til å holde dette sirkuset i gang? Som Oddis sier er eller har jeg lenge vært klar for en skikkelig 4x4 rallybil ala Impresa. Problemet er vel at med de marginene vi har nå på bilsalg så er ikke disse bilene breadwinners. Men 1 serie 4x4 med kjøreegenskaper og motor. Ja takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå