Gå til innhold

Tråden om coupè`en !

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok noen bilder i går kveld og det viste seg at det ble ganske mislykket. Det ble altfor mørkt og alle bildene ble uklare så må nok invistere i et stativ og kanskje bedre linse.

Her er ihvertfall noen som nesten ikke ble uklare

5uzpee3a8ql7j2xaplu7.jpg

elnqpdoi79fstanepyfb.jpg

dqzdr3nbiq70st9stz5c.jpg

Jeg har et Canon EOS 450D, noen som kan gi anbefallinger for linse og stativ ? Og hvor man kan få tak i fjernutløser ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil det der ja, fadern har samme motor i 5 serien sin og den går som helvete, så reiner med at denne går ennå bedre ;) men kjedelig farge da

Går rimelig bra ja, ingen problemer med forbikjøring/akselrasjon. Fargen synes jeg er pen, har hatt mauritiusblå og titansilver før så ville ha noe annet enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer langt med en stødig hånd og utforske litt på lukketid og blender :) Men stativ er jo selvfølgelig og anbefale :P

Tror nok jeg kommer til å skaffe et stativ veldig snart :) Er veldig gø å ta bilder, skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke gjør det oftere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen bilder i går kveld og det viste seg at det ble ganske mislykket. Det ble altfor mørkt og alle bildene ble uklare så må nok invistere i et stativ og kanskje bedre linse.

Her er ihvertfall noen som nesten ikke ble uklare

Jeg har et Canon EOS 450D, noen som kan gi anbefallinger for linse og stativ ? Og hvor man kan få tak i fjernutløser ?

Et stativ er et must når du skal ta bildet når det er såpass mørkt som det er der.

Canon har forskjellige trådløse fjernutløsere, to av de heter RC-1 og RC-5 som passer til 450D. Koster 249 og 199 hos Japanphoto. http://www.japanphoto.no/kamera-tilbehor/canon/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg knipset noen bilder i dag, fikk bare tatt noen da jeg oppdaget at minnekortet ble fullt, men heldigvis hadde jeg med en kamerat som tok en del flere !

Disse bildene ble tatt i sort/hvitt, har mange flermen vil ikke legge ut alle enda da jeg vil redigere litt ! Disse er ikke redigert og er litt skeve.

Uansett, synes det var en bra start og det ga mersmak :D

Gi gjerne ris/ros på bilder !

a6m4aapi0cas5c9ulpr3.jpg

b0vwc2ujtm2y6llwzzd7.jpg

I morgen skal bilen få lakkforsegling, soting av ruter samt fjerne modellmerket, får den tilbake på fredag og hvis været holder seg har jeg et utrolig fint location på lager !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er riktig på den bilen din, chasse, motor og utstyr. Strøkent, liker også planene dine ;-)

Takk for det Torbjørn !

Angående tuningen så tror jeg kommer til å vente litt, men valget faller mer og mer på Ultimo.

Er veldig spent på hvordan det blir med litt mørkere fremruter !

Vinteren nærmer seg så da må jeg også skaffe bilen noen skikkelige vinterfelger, har også lekt med tanken la sommerfelgene bli vinterfelger O:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mørkere fremruter vil bli meget kledelig med tanke på fargen på bilen din. Det vil ikke skille seg ut på helheten av bilen, i tillegg vil det når du ser bilen forfra få en mørkere frontrute også pga mindre lys som slipper inn i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De øverste bildene er tatt nede på Tinfos eller?

De øverste bildene er tatt ved Telemarksgalleriet, oppe ved kraftverket. skal ta noen flere der. De jeg tok ble ikke noe bra i det hele tatt siden jeg ikke hadde stativ !

Kjørte rundt i går kveld og det er faktisk mange bra plasser å ta bilder på Notodden og det kan jeg takke Norsk Hydro for :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...