Sperre Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Nyeste 330d har en annen motor enn 325d. Begge er 3.0, men 330d motoren er i alu. Var samme motor i de før, men ikke nå lenger. Stemmer sikkert dette. Har du foresten noen linker til modelhistorikk / motor osv over nyere modeller ? Noe sånn? http://www.autopower.se/modellguiden/default.asp Takk for linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Tok noen bilder i går kveld og det viste seg at det ble ganske mislykket. Det ble altfor mørkt og alle bildene ble uklare så må nok invistere i et stativ og kanskje bedre linse. Her er ihvertfall noen som nesten ikke ble uklare Jeg har et Canon EOS 450D, noen som kan gi anbefallinger for linse og stativ ? Og hvor man kan få tak i fjernutløser ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 kommer langt med en stødig hånd og utforske litt på lukketid og blender Men stativ er jo selvfølgelig og anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Flott bil det der ja, fadern har samme motor i 5 serien sin og den går som helvete, så reiner med at denne går ennå bedre men kjedelig farge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Flott bil det der ja, fadern har samme motor i 5 serien sin og den går som helvete, så reiner med at denne går ennå bedre men kjedelig farge da Går rimelig bra ja, ingen problemer med forbikjøring/akselrasjon. Fargen synes jeg er pen, har hatt mauritiusblå og titansilver før så ville ha noe annet enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 kommer langt med en stødig hånd og utforske litt på lukketid og blender Men stativ er jo selvfølgelig og anbefale Tror nok jeg kommer til å skaffe et stativ veldig snart Er veldig gø å ta bilder, skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke gjør det oftere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Tok noen bilder i går kveld og det viste seg at det ble ganske mislykket. Det ble altfor mørkt og alle bildene ble uklare så må nok invistere i et stativ og kanskje bedre linse. Her er ihvertfall noen som nesten ikke ble uklare Jeg har et Canon EOS 450D, noen som kan gi anbefallinger for linse og stativ ? Og hvor man kan få tak i fjernutløser ? Et stativ er et must når du skal ta bildet når det er såpass mørkt som det er der. Canon har forskjellige trådløse fjernutløsere, to av de heter RC-1 og RC-5 som passer til 450D. Koster 249 og 199 hos Japanphoto. http://www.japanphoto.no/kamera-tilbehor/canon/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Rå bil! Ang fotografering av stillestående bil, er det lurt å lære seg forhold mellom blender, lukker og iso. http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=984477 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Rå bil!Ang fotografering av stillestående bil, er det lurt å lære seg forhold mellom blender, lukker og iso. http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=984477 Lykke til! Takk for linken ! Til tirsdag blir det fotoshoot med en kamerat med speilrefleks og stativ samt litt photoshop etterpå. Gleder meg til å ta noen skikkelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Da har jeg knipset noen bilder i dag, fikk bare tatt noen da jeg oppdaget at minnekortet ble fullt, men heldigvis hadde jeg med en kamerat som tok en del flere ! Disse bildene ble tatt i sort/hvitt, har mange flermen vil ikke legge ut alle enda da jeg vil redigere litt ! Disse er ikke redigert og er litt skeve. Uansett, synes det var en bra start og det ga mersmak Gi gjerne ris/ros på bilder ! I morgen skal bilen få lakkforsegling, soting av ruter samt fjerne modellmerket, får den tilbake på fredag og hvis været holder seg har jeg et utrolig fint location på lager ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Alt er riktig på den bilen din, chasse, motor og utstyr. Strøkent, liker også planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Alt er riktig på den bilen din, chasse, motor og utstyr. Strøkent, liker også planene dine Takk for det Torbjørn ! Angående tuningen så tror jeg kommer til å vente litt, men valget faller mer og mer på Ultimo. Er veldig spent på hvordan det blir med litt mørkere fremruter ! Vinteren nærmer seg så da må jeg også skaffe bilen noen skikkelige vinterfelger, har også lekt med tanken la sommerfelgene bli vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Tror mørkere fremruter vil bli meget kledelig med tanke på fargen på bilen din. Det vil ikke skille seg ut på helheten av bilen, i tillegg vil det når du ser bilen forfra få en mørkere frontrute også pga mindre lys som slipper inn i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 De øverste bildene er tatt nede på Tinfos eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 De øverste bildene er tatt nede på Tinfos eller? De øverste bildene er tatt ved Telemarksgalleriet, oppe ved kraftverket. skal ta noen flere der. De jeg tok ble ikke noe bra i det hele tatt siden jeg ikke hadde stativ ! Kjørte rundt i går kveld og det er faktisk mange bra plasser å ta bilder på Notodden og det kan jeg takke Norsk Hydro for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå