JE Motorsport Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Et par bilder til tatt i øse pøse regnet i sta: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Lurer bare på om det er noen grunn til at du ikke valgte m-pakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Lurer bare på om det er noen grunn til at du ikke valgte m-pakken Hadde M-pakken på min forrige E91(der var det et "must"), men synes det rett og slett er for liten forskjell på E91 LCI med og uten M-pakke til at jeg syntes det var verdt pengene. Valgte derfor uten, og la heller til CF spoilerne for en mer uvanlig look Har jo M-understell + sportstoler noe av det viktigste i M-pakken. Samt at jeg har valgt Bi-xenon på denne, det er jeg fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Pen LCI. Hva er prislappen for CSL hjulene med spacere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzzzzin Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Nydelig bil, driver og bestiller CSL felgene til min E91 men er i tvil på 18" contra 19", er det mye sporing med 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå