Laudrup Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Ja gleder meg til å begynne skru litt igjen nå, og ikke minst kjøre Bilen har jo stått i et halvt år snart
Laudrup Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Nå skjer det ting. Mulig lakkering i slutten av uka Som dere ser så er det brukt mye sparkel på bilen Igjenopnet gropa for bmw merke på panseret også.
Laudrup Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Farge er valgt. det blir A82 Vermilion Red. BMW farge
Laudrup Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Ja tror det kan bli bra altså. Gleder meg til å se resultatet.
Laudrup Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Det blir artig det skun tru Fant en på finn som var overhalt, med svartlakkert toppdeksel og innsug. Noe sånt jeg skulle hatt!
Laudrup Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Da er bilen lakkert, syns fargen blei grei. Hva mener dere?
Sturlis Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Ingenting er som en nylakkert bil ;D Blir bra det her! Personlig ville jeg heller beholdt det interiøret du har, sportsstoler i det stoffet vokser ikke på trær, og er det tøffeste interiøret til e30 spør du meg. Jeg har det vanlige interiøret (ikke sport) i samme mønster. Har prøvd å få tak i sportsstoler i det stoffet, men det er jaggu ikke lett!
Laudrup Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Stas det Du sier noe med interiøret, er veldig skjeldent. Men får jeg tak i et strøkent i sort skinn så vet jeg hvem som vil ha interiøret mitt i hvert fall
Sturlis Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Ville heller hatt ditt hvis det er strøkent enn ett strøkent skinninteriør ^^ Blir sorte racingstoler i skinn hos meg, også må jeg prøve å få tak i et baksete i sort skinn, Så hvis du trenger baksetet mitt, så bare si ifra, det blir til salgs for en billig billig penge
Laudrup Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Ville heller hatt ditt hvis det er strøkent enn ett strøkent skinninteriør ^^ Blir sorte racingstoler i skinn hos meg, også må jeg prøve å få tak i et baksete i sort skinn, Så hvis du trenger baksetet mitt, så bare si ifra, det blir til salgs for en billig billig penge Aha, skjønner. Har du et bilde av baksetet dit a? mitt har et par små hull, og er uten nakkestøtter.
Haakjin Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Dette blir veldig fint, likte skikkelig fargevalget ditt Alpina er fint, håper du får tak i felger, og behold interiøret ditt ja Lykke til videre
Sturlis Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Er ikke noen hull i det, dårlig med nakkestøtter, MEN, det er noe ikke alle har; armlene i midten, som du kan ta vekk og putte ski og snowboard sånn imellom ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå