Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så må jeg også takke Dr_s for å ha fattet min interesse for E36. Var tråden om isbilen hans på bilforumet som vekte E36 og Bmw interessen i meg :)

Hehe..morro da..bare hyggelig å få deg BMW+E36 interessert ;)

Skrevet

Gøy å kunne skryte litt av og til. Problemet mitt derimot er at jeg får jernteppe når jeg skal gjøre det :)

Men først å fremst så vil jeg gi skryt til Gunnar som har tatt initiativ på å starte dette forumet. Det er kjempebra ;) Så har vi Luftwaffel, ivrig pratesjuk mann som ivrer etter å arrangere! Hjelpsom mann når man trenger hjelp er han og! Så har vi Fliid, sett mannen mye på forumet og om litt så skal han hjelpe meg med to foringer. Liker godt når folk er behjelplig og tilbyr sin hjelp!

Ikke minst så har vi BMW528, som viste seg å være min nabo mer eller mindre. Utrolig hyggelig kar =)

Og ikke minst alle dere aktive som bidrar positivt til dette forumet, dere vet nok hvem dere er :)

Og jeg har heeelt sikkert glemt noen navn, så da beklager jeg for det her og nå :P sorry

Edit: Så ikke minst Ørjan_S for har vært meget behjelplig på PM og mail ;) Selv om han hadde ferie.

Skrevet

hehe, spesiell start på tråden, men anyway, jeg vil gjerne nevne André78 og Morty999! har det ikke vært for disse to hadde jeg nok fortsatt ikke fått tak i girkassa mi. :beer:

ellers har jeg stort sett bare hatt bare gode erfaringer med folket her på bimmers!

forumet har vist seg å være en uvurderlig ressurs når man ligger under bilen og ikke får til noen ting. ;)

Skrevet
Jeg vil gjerne gi en takk til Glenno, andreas87 og Azeton for et kjekt bekjentskap fra jeg bodde i Oslo. Har via dem fortsatt kontakt med Bmw miljøet på Østlandet og noen å hilse på når jeg er på landstreff via Bmw CCN.

Hyggelig høre Mexico og hyggelig bli kjent med deg også:-).

Er så mange jeg kan nevne og skrytte av her inne at jeg er nesten litt redd for glemme noen. Har blitt godt kjent med både folk lokalt og fra mange deler av landet egentlig. 98% jeg har blitt kjent med her inne er en kjempe gjeng :-).

En av de første var ble kjent med her inne var vel SteffanC her på bimmers, som har hjulpet meg mange ganger med tekniske råd. Endel har jeg også tlf kontakt med utennom fora. Kjempe takk til Morty999, Azeton, Jonner`n og HelgeB som har hjulpet meg en hel del.

Takk til alle moderatorene Space, Fredrik og sjefen selv Gunnar :-).

Skrevet

Er så mange jeg kan nevne og skrytte av her inne at jeg er nesten litt redd for glemme noen. Har blitt godt kjent med både folk lokalt og fra mange deler av landet egentlig. 98% jeg har blitt kjent med her inne er en kjempe gjeng :-).

+1 :beer:

Skrevet
Dette e ein hyggelig tråd å lesa. :D

Ja å fredag vet jeg kansje hvor Karmøy er også, he he ;-). Håper det er noe bimmers folk der eventuelt da? :-)

He he deg er en av de jeg faktisk har nr til gitt :-).

Skrevet

Syns den tråden her ble bra de siste sidene.. Er det noen som har bekjentskap om dette "reputations" opplegget fungerer in real life? At det ikke kommer mennesker med opel, og plutselig blir "general" over natten- men som framdeles ikke vet forsjellen på m20 og m50?

Skrevet
Syns den tråden her ble bra de siste sidene.. Er det noen som har bekjentskap om dette "reputations" opplegget fungerer in real life? At det ikke kommer mennesker med opel, og plutselig blir "general" over natten- men som framdeles ikke vet forsjellen på m20 og m50?
Er du skeptisk Håkon? Passe på dattern min i bergen du nå he he :-).
Skrevet

Ja å fredag vet jeg kansje hvor Karmøy er også, he he ;-). Håper det er noe bimmers folk der eventuelt da? :-)

He he deg er en av de jeg faktisk har nr til gitt :-).

jepp, Har ditt også :) Kan hende jeg må misbruke det litt også når det er bmwcc på våler, da jeg er litt usikker på veien :?

Skrevet

jepp, Har ditt også :) Kan hende jeg må misbruke det litt også når det er bmwcc på våler, da jeg er litt usikker på veien :?

Ja kjører bare etter gps`en jeg men bare ringe :-) Regner du får følge me Sjøbuse som også er en hyggelig kar :-).

synnes Glenno er en kjempe kar å snakke med, hyggelig og kul! samt lille broren hans som er prikk lik som jeg oxo forveksla med glenno heehe

Hyggelig, kul og jordnær kar du også Badsha :-). Savnet deg litt på siste autoslalom treffene på G.Raceway :-(. Merklig brodern skulle være så lik selv med 10års aldersforsjell :shock::D .

Skrevet

Ja å fredag vet jeg kansje hvor Karmøy er også, he he ;-). Håper det er noe bimmers folk der eventuelt da? :-) .

Hehe, du er jo en av de jeg har blitt best kjent med her inne, og truffet flest ganger... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...