Erebus Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18396169 Heisann....
StianA Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 artig bydd men det og få godkjent det vil vel bli vannskelig med tanke på vekt?
S.Arnesen Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Er jo faktisk en grå e36 compact som er godkjent med en slik motor Dog er nok tiden da slikt var mulig å godkjenne over
Erebus Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 jasså? da beklager jeg det, hvor er den andre posten?
Ad|oS Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Alltid bra med slike kommentarer i salgsannonser: "Bilen er ikke godkjent med denne motoren, men for di som vil godkjenne den burde det gå greit (jeg har ikke tid til å gjøre det)"
gnmfr Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Er jo faktisk en grå e36 compact som er godkjent med en slik motor Dog er nok tiden da slikt var mulig å godkjenne over ss performance i skien bygde den compacten, mener di gikk via kontakter i tyskland... Mener og ha sett den coupeen der tilsalgs for 3 år siden sto vel til 150 ta uten at jeg skal si det helt sikkert.. jævli kult bygg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå