Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, har kommet over 18" BBS le mans med et20. og tenkte meg 8" foran og 9" bak til min E30 M3, Noen som har trua på dette? Hvordan er det med 18" på disse bilene? Fungerer det bra? Og ser det egentlig pent ut med 18"? eller blir det oversize?

Noen erfaringer, eller bilder hadde vært kanon! :)

Skrevet

Takker, er replicas de jeg skal ha selv :P

Jeg syns 18" så bra ut jeg :) Blir nok fort det da, er åpen for flere bilder og erfaringer, hvis noen skulle ha det.

Skrevet

Syns det såg bra ut med 18" jeg. BBS LM er en av de felgene som sluker størrelsen føler jeg. Synes samme felgene i 19" ser små ut på feks E46.

Kjør på :)

Skrevet

LM i 18" på E30M3 blir fett, men ikke med den sykkelhjul dimmensjonen du snakker om.

Skal det bli fett kjører du 8.5x18 og 10x18 med 215/35-18(eller 225/35) og 245/30-18.

Skrevet
Er ikke så pinglete da :P de hadde ikke breiere en 9" desverre

Hehe, derfor jeg ikke vurderer de, har 10" bak nå. Nekter å gå ned i bredde :P

GS sine sant?

Skrevet

Marcus sin den røde, han som driver E30Shop. De der er 8.5x17 og 10x17.

BMW-745iA, hvordan kan du si at bilen blir skyhigh? Om felgene er større så vil du jo ikke ha større rulle omkrets om du kjøper riktige dekk!

Dessuten er det ingen som bruker 15 og 16", det ser bare domt ut og senke bilen med dekkene. Er bedre å ha et hjul som fuller hjulbuen enn for små hjul for å få bilen ned til bakken.

Her med 8.5 og 10x18 med 215/40-18 og 245/35-18.

e306.jpg

Skrevet

Har kikket litt på disse jeg også! Har ikke slått det helt ifra meg, men jeg er veldig enig med at 8.5x17 og 10x17 er det som kler E30 M3 best! Og det sier jeg ikke for at det er det jeg har selv :lol: Når du ser på bildet av den siste,halvferdige bilen her så såg 18" noe stort ut ja :o

Men for all del, grisekule felger! Pluttselig en dag kommer jeg med sånne selv :wink:

Det skal vertfall bli veldig interessant å høre hvordan det gikk :D

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...