Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har bestemt meg for 320i nå. Litt greiere mtp deletilgang hvis noe går til helvete, og kanskje ombygging til B25 etterhvert :D

Som sagt, hvis noen vet om en 320i i god stand med litt utstyr i min prisklasse, så bare skrik ut ;)

Skrevet

kjøp 325tds, jeg veit du allerede hadde bestemt deg for dem om du så en 325tds touring med manuell og noen omegar med samme motoren her i området...biler med 200 dieselhk++ og hjulspinn i 3 gir på tørr asfalt med syns jeg er ganske bra i hvertfall... disse slitne bensinmotorene hadde jeg holdt meg unna.. tds'n sladder jo fletta av m3 e30 f.eks.. Lyden er jo en helt sinnsvak opplevelse med litt åpnere eksos og filter f.eks, mye tøffere enn hva du får av bensin, selv om de også låter godkjent.

Skrevet

Du er nå meg en artig skrue. Fin lyd i en gammel diesel med åpent filter og modifisert eksos? Ja jøss...

Og får man hjulspinn på 3. gir bør man vurdere bedre dekk...

Hva er dieselhk egentlig? :-({|=:-k

Skrevet

Har snakketmed en kar som kunne sjekke ut den 325tds'en for meg nå...

Men så ble jeg litt nysgjerrig på hva folket mener er en fornuftig pris på en grei E36 325i?

Skrevet
Du er nå meg en artig skrue. Fin lyd i en gammel diesel med åpent filter og modifisert eksos? Ja jøss...

Og får man hjulspinn på 3. gir bør man vurdere bedre dekk...

Hva er dieselhk egentlig? :-({|=:-k

kanskje jeg er unormal avviker? har hatt haugevis av bmw'r med svær bensinmotor, men det ble for kjedelig, så solgte unna de fleste utenom de sjeldne og kjøpte meg flere turbodiesler/diesler..da det gir mye mer glede for meg. Smaken er som baken den vettu, jeg tør ikke vise meg i z3 med bensinmotor, m3'r og det meste av e30'r fordi det er harry og for vanlig, eneste bilen jeg liker som det er/var en del av er volvo 240 med turbomotor... mens du syns det er harry med diesel sikkert og liker ikke lyden og svartrøyken.. :) Hele poenget med bilinteresse er å skille seg ut etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...