Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å selge bruksbilen min da jeg har behov for større bil med hengerfeste.

tøff bil i meget god teknisk stand. meget rimelig i drift. årsavgift er betalt. eu ok til oktober 2010. er hel og pen. km stand er 260tkm. motor er meget god, bruker ikke olje eller vann. bilen er påkostet en del siste tiden bla:

- starter

- batteri

- hjullagere

- bremser bak

- glødeplugger

- servo og dynamo reimer

- justerbart senkesett

av utstyr så er det:

- servo

- sent lås

- takluke

- motorvarmer og coupe varmer

- 16" med 215/40-16

- votex midtkonsoll med volt, turbotrykk og vanntemp målere

bilen er ombygd til diesel. har vært på vw verksted og de har godkjent ombygynga av bilen. har også papirer på at 4 hjulskontroll er tatt. så er kun og bestille time på statens vegvesen og få et stempla i vognkort. jeg kan evnt ordne dette

DSC00081-1.jpg

DSC00078-1.jpg

DSC00079.jpg

pris 23000 eller seriøse bud. kan også bytte i stv/varevogn med hengerfeste.

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mmmm... Meget pen bil

Er sugen på en Jetta igjen. De henger som lim i svingene.

Min gamle... Mimre:

jetta.jpg

Lykke til med salget!

Kan sies for de som evt skulle lure, så er dette meget lette biler å skru på på alle måter.

Hvordan er bilen med typiske barnefeil?

- Dørhandtak

- wire i vindusheis

- Vifteregulatoren (for kupevarmer)

- rust i travers (festene ute ved bærearmene?)

- Rørete girspake

- Rudt rundt tanklokk

Skrevet

PN 69052

Kjøpt i Skien da jeg bodde der, flytta til Risør. Mista lappen i den :) hihi

Solgte den senere til en i Ny Kirke ved larvik som igjen solgte den videre (noe harvet :( ) til noen i tr.heim. Etter det vet jeg ikke mer.

Jeg kjøpte den som 1,6 med 4 trins kasse og bygde den om til 5 trins med GTI motor +++ fra en donorbil jeg hentet fra Kløfta.

Skrevet

dørhandak bak er litt treig. denne skal jeg bytte. vinduene går lett, wiren på fører siden er ny. vifta fungerer som den skal den. traversen er bra den. giroverføringa er bra den er ikke rørete. er bra rundt tanklokket.

Skrevet

Syns Jetta er skamtøffe. Hadde det ikke vært for min lille økonomiske smell i sommer så hadde jeg lagt inn et bud.

Lykke til med salget, tror denne ryker fort ( i mine øyner i allefall ) :)

Skrevet

Jetta er fete biler... Naboen har en Jetta Syncro, tror det er en heftig vinterbil! :) Det med dørhåndtaker som svakhet kan jeg skrive under på... Jeg har faktisk kun sittet på i Golf 2 to ganger, og begge gangene har jeg dratt av dørhåndtaket. Tilfeldig? Njaaaa... :P

Skrevet

316 - Det er en egen teknik på handtaka ;) Du skal ikke "dra i døra" . Tommelen på og og klem inn vippearmen på innsiden av handtaket. Da kommer døra ;)

Problemet er alle som ikke kan denne teknikken, herper handtaka. :P

Skrevet
316 - Det er en egen teknik på handtaka ;) Du skal ikke "dra i døra" . Tommelen på og og klem inn vippearmen på innsiden av handtaket. Da kommer døra ;)

Problemet er alle som ikke kan denne teknikken, herper handtaka. :P

hehe...kunne sagt det bedre selv! Har selv hatt en golf2 med slike håndtak. De fleste som skulle inn i baksiden ble stående og slite i døren uten at den rikket seg, mens jeg åpnet døren lett som ingenting...

Skrevet

bilen kan om sagt byttes i mer praktisk bil med hengerfeste. transporter, caddy, partner og lignende biler er av interesse. evnt stv med hengerfeste.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...