Galro Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 grom toyota galro! bare synd de har hermet eller så og si det som er av slike klassiske racere på den tiden utseendemessig, ligner veldig på fellari hehe.. Bilen ser ut som en typisk 60-talls sportsbil med lignende proporsjoner til de man fant på E-type. Det er åpenbart at den har blitt inspirert av samtidens europeiske design, men jeg ville gå så langt som å si at den har kopiert det. Enkelte vil riktignok påstå at nesten samtlige sportsbiler fra perioden kopierte formene på Pininfarinas fabelaktige Cisitalia 202. Toyota Sports 800 med hele 28 hk Tatt i betrakning av at den kun veier 560kg, er det ikke så ille.
Just-turbodiesel Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 jeg for min del synes at bmw har forbedret mye av designet sitt. men enkelte modeller sliter jeg fælt med å like. jeg synes at 3-serie coupe har blitt penere/råere for hver modell som har kommet f.o.m. e30---> 3-serie sedan har aldri vært pent uansett hvilken modell det er snakk om! hva gjelder 5 serien så misliker jeg e28 sterkt, liker e34 godt, liker e39 svært godt, men ble skuffet når e60/61 kom. men nå om dagen er jeg på jakt etter en selv. den har virkelig grodd på meg. men for å bli pen så synes jeg den må ha m-optikk og helst være litt lavere, ellers blir den fort litt klumpete. e32 og e38 er en nydelig bil, men ble skuffet over e65/66 selv om den kom seg litt med facelift. f01/02 er bare sikle-silkle! 6-serien var tøff tidligere, men har blitt seende ut som en padde i nyere tid. 1-serien har jeg aldri likt, uansett form og farge. x5 er en herlig bil, som bare blir bedre for hver modell, men x3 er tragisk! jeg liker faktisk x6 og! z1 og z3 er talentløse greier, men z4 går an på en god dag. jeg er vel en av få her inne som synes at de aller fleste bilprodusenter har begynt å få til design. jeg tenker da på nye Honda Accord som er blitt helt i toppsjiktet, og som faktisk har et mer spennende interiør enn BMW og! nyeste Mazda 6 er herlig å se på! Nyeste Ford Mondeo er nydelig, spesielt i sort stasjonsvogn med litt store hjul. nye Mercedes e-klasse ser tilogmed spenstig ut om dagen, så jeg liker utviklinga! er noen tapere og da, som nyere opel, peugeot, nissan osv. helt enig med deg i at nye Accorden er helt rå! Seriøst, jeg kommer til å vurdere en slik i framtida.. ser den for meg i hvit, helt strøken med skinn og litt utstyr, i tillegg til coilovere senka i bunn og med pene felger.. det hadde blitt helt sinnsykt gromt.
larserso Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Nye BMW-er ser jo bedre ut enn noen gang Husker godt da E60 var utstilt på Lillestrøm som M5 første gang. Syntes bilen var dritlekker og helt rå. Mens det var mange "kjennere" som gikk rundt bilen med capsen på snei og bred fotstilling som kritiserte høylydt for å vise at de hadde peiling. Om man ser på BMW fra 1980 og framover er E30 M3 i en klasse for seg selv, men utover det synes jeg at alle biler jevnt og trutt har utvikla seg til det absolutt bedre. Audi har også mange fine modeller, men synes de driver litt for mye diode-opphoring av modeller som f.eks. A3. Konas A3 som hun fikk rett før faceliften kom (firmabil) ser mye barskere ut enn faceliften.
Hansh Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Synes generelt BMW gjør mye riktig ang. design for tiden, og det er mange modeller som nok kommer til å vokse på folk med årene og fremstå som svært mye mer moderne enn det meste annet. Det jeg er mest redd for med nye modeller nå er at de skal bli for kjedelige designmessig. Synes det er gøy at BMW selger så bra i et land der drømmen for de fleste er en formløs og fargeløs stasjonsvogn likest mulig naboens! Eneste av de nyere BMW-modellene jeg egentlig absolutt ikke liker er X3.
Leadfoot Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 av toyota så er uansett det vakreste en strøken TE71. liker RX30, KE70 KP61, TA40, TA60, TE27/KE25 osv osv:D kan nevne i fleng^^ regner ikke med dere har så mye peiling på kaross navnene til Toyota på bimmers^^ galro vet vel litt av hvert men:D Må ikke tro bimmers bare handler om bimmers Mange som er generelt bilinteresserte, ikke bare BMW-interesserte. Bilen min:
525i1991 Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 av toyota så er uansett det vakreste en strøken TE71. liker RX30, KE70 KP61, TA40, TA60, TE27/KE25 osv osv:D kan nevne i fleng^^ regner ikke med dere har så mye peiling på kaross navnene til Toyota på bimmers^^ galro vet vel litt av hvert men:D Må ikke tro bimmers bare handler om bimmers Mange som er generelt bilinteresserte, ikke bare BMW-interesserte. Bilen min: sant så sant, beklager den, men få som liker både bmw og toyota:P bra vi er to iallefall:D det der er vel en ke20 75 mod elns? muligens ke30:D nydelige biler, vurderte en gammel rx30 cressida men ble merce istedet da det er så godt som umulig å finne fine eksemplar av cressida lenger og jeg trengte en bruksbil noen mnd:P
Chris_ Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Sånn er det som regel alltid.. Mange synes de ser fæle ut fordi de er forut for sin tid....Gi bilene noen år så skal du se at du gjerne liker dem bedre du også Helt enig med deg Mange biler jeg har begynt å like mer og mer, rett og slett blitt mer vandt til dem
Leadfoot Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 sant så sant, beklager den, men få som liker både bmw og toyota:P bra vi er to iallefall:D det der er vel en ke20 75 mod elns? muligens ke30:D nydelige biler, vurderte en gammel rx30 cressida men ble merce istedet da det er så godt som umulig å finne fine eksemplar av cressida lenger og jeg trengte en bruksbil noen mnd:P Ikke noe å beklage for Det er en KE30 2dørs 1976-modell. Rustfri, faktisk Ja det begynner å bli langt mellom de bra gamle Toyota'ene. Kjempesynd, men finnes heldigvis noen gode igjen.
525i1991 Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 nydelig;) tipper den såvidt har blitt innkjørt også typisk gammel corolla^^
eriklepe Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 designen er jo drittøff. Problemet er at de ikke leverer modeller som appelerer til oss som liker å ha de gøy når man kjører bil. Jeg mener, hvorfor får man ikke 120i coupe? Og hvorfor kan de ikke lage en 123\323 med samme motor som i 325 bare nedtrimmet til rundt 190hk for å få den priset greit her i nisselandet. De klarte det med gamle z4, 2.5i og 2.5 si hadde samme motor bare med 177hk og 218hk.... 325i\125i er jo bare håpløst dyr, og de som har kjøpt slik i norge velger jo bare automat.
Galro Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Bmw bør komme med en retro modell:wink: De har allerede kommet med 1-serie, z8, m1 hommage (riktignok kun en konseptbil), Mille Miglia (også kun et konsept), forskjellige Mini-biler og har nå planer om å lansere et eget I-setta-merke, som alle er mer eller mindre "retro-biler". Dessuten er visstnok en del av Bmw-bilene som kommer i fremover inspirert av det gamle "haifjeset" som Bmw brukte på 60- og 70-tallet. Jeg er usikker på hvor lurt det er å gå lansere noe særlig mer "retro" enn dette. Med dagens krav både fra myndigheter og forbrukrere, er det ikke mulig å lage biler som rettferdiggjør de gamle modellnavnene; Det er selvsagt mulig å lage flotte biler fremdeles, men de vil aldri bli like som sine eldre søsken og ser ikke hvorfor det da er nødvendig å lage en modell som baserer seg på dem. I mine øyne er det å lage diverse retro-biler det samme som å innrømme at merket er tomt for ideer - eller i hvert fall at de ideene som finnes er dårlige. Dagens bilmarkedet trenger flere pene, moderne biler, og ikke flere av de som kun bringer det samme gamle til bordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå