SphinX1985 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Har en 91 modell bmw e34 525i som jeg kjøpte i starten av juni, har planer om og få den totalt strøken og småtrimme litt. Litt info om bilen: Bmw e34 525i som er chippet, fikk med benkepapirer på at den hadde 210 hester på bakhjulene. 192 hester originalt. Er 3 eiere på den etter at den kom til Norge i 1994, gått 254 000 nå. Planene er: Hellakkere: Ferdig! 18 tommers e39 m5 felger: Montert! ;D 265 35 zr18 bak og 235 40 zr18 front! Senkesett 50/35: Skaffet og monteres torsdag! ;D Lyktesenkere: Bestillt, skal lakkeres før montering snart! Bakrutesenker: Nye baklykter: Nye Bmw emblem: Fikse alle feilmeldinger på kjørecomputer: Ferdig fikset! Nytt bmw m5 skinninnterriør: Bli rundt nyttår! Montere elvinduer: Tone vinduene: Kvasskammer: Tips? Grenrør: Tips? Effektanlegg: Tips? Powerfilter: Tips? Nye motordeksel: Stabstag over motor: Kraftigere bremser: Stor stereoanlegg: Blir til neste sommer! Flere tips? ;D Legger til noen bilder av framgangen fra juni når jeg fikk bilen til august! Bilen når jeg kjøpte den: Slik den er nå i starten av august:) Ca slik blir den, bare uten skrift og vinge utseendemessig! Vært flott med tilbakemeldinger og tips! ;D Blir ca slik som den som er stylet, men uten dekaler og vinge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 210 hk på bakhjul kun med chip? Den vil du få noen kommentarer på Kammer? tja, Schrick, PPF, Alpina, ACS, Hartge osv. Grenrør og anlegg finnes det også mengder av, men supersprint foreksempel gir deilig lyd Felgene dine er da ikke M5? Det er jo Rondell 58. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SphinX1985 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Okei:) Trudd d va m5 felga æ Like dem hvertfall;D Ska se om æ får tatt kopi av benkepapiran på den, va 208 hesta rettere sagt da btw;) Men runde oppover, hørtes litt bedre ut:P Bli no kvasskammer og grenrør etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 ang kammer så sjekk ut www.kmcams.no bremser så er m5 veldig bra, men koster litt. effektanlegg så er supersprint veldig bra kvalitet og fin lyd, har jo også eisenmann men der får du bare bakpotte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SphinX1985 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Kunna tænkt mæ å kjøpt ferdige kammer da, ikke å slip om de originale:) M5 bremser ja, kan sjekke på koed.no om de har noe der:) Supersprint ja, har hørt mye bra om de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 send en mail til km cams så får du nok kjøpt bare kammene mot et lite tillegg, så får du sikkert sendt inn dine gamle når du har montert de nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Fin bil! Treng bare mer bakkekontakt forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SphinX1985 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Blir 50 senk foran og 35 bak i morgen;) Skal sende en mail til km cams når den tid kommer! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Liker alle planene dine untatt stylingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 blir bra dette men er veldigt intr i de 210hesta på hjula :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 bilen kan bli bra den, og jeg likte planene dine helt til jeg så hvilken styling du skulle putte på. er så absolutt ikke noe faan av den stylingen, men nå er det ikke jeg som skal bygge denne bilen heller. 50-35 senk tror jeg blir litt lite, jeg hadde 60-40 på min forige e34 og den var fortsatt for høy forran og litt for lav bak! skal du ha åpen kon filter på den så husk varmeskjold! drar motoren inn varmluft så går den dårligere!! btw hvorfor hel lakkere bilen FØR du har montert styling? bilen blir nok bra. mvh jon edit: mente fan selvsakt, ikke faan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 ....er så absolutt ikke noe faan av den.... Regner med Jon her mente "Fan" og ikke "faan" Ellers er heller ikke jeg noen tillhenger av den stylinga der desverre, men hver sin smak Og 208 rwhp er nok optimistiskt med bare chip mtp at motoren yter 192 på veiva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SphinX1985 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Blir nokk m5 fanger foran og bak med nærmere ettertanke:) er senket 50 foran nå, droppet og senke den 35 bak foreløbig pga at jeg må nokk valse.. Tror jeg venter til jeg får penger og monterer 25 senk bak:) Har ikke planer om og senke så veldig mye, vil at det skal være komfortabelt og kjøre! Blir nokk ett powerfilter i lukket karbonboks og en luftslange så jeg tar inn kald luft tror jeg! Stemmer nokk med 208 hester ja, sto det i benkepapirene.. Er ikke noe ekspert jeg, men når det sto det så tror jeg på det:P Skal se om jeg får scannet papiret og lagt ut etter hvert, men har verken printer eller scanner så må få noen til og gjøre det for meg:) Skal se om jeg får lagt opp bilde av bilen med senken og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SphinX1985 Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Har fått montert 50 senk foran nå, men droppet og montere bak foreløbig, må skaffe mindre senk bak i så fall.. 35 blir nokk litt i meste laget, er ganske lav fra før av faktisk.. Lyktesenkerne har kommet i posten og kommer til og bli montert når jeg får lakkert de:) Satser på at lakkerern har tid i morgen! Legger ut et bilde av bilen med senk:) Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Den vil jo synke litt ekstra foran når du får kjørt litt også da Ble meget pent syns jeg Sexy felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå