ehrnst Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 er jo kun kaross som selges ring meg så kan vi ta en prat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 prøver igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 unskyld at jeg spør:P men hva skal noen med et uregistrerbart e30 m3 chassi med bulk i den ene bakskjermen rust i forskjermane og uten dører eller noe? nesten bedre og kjøpe breddige et helt kitt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 unskyld at jeg spør:P men hva skal noen med et uregistrerbart e30 m3 chassi med bulk i den ene bakskjermen rust i forskjermane og uten dører eller noe? nesten bedre og kjøpe breddige et helt kitt da? Og her er nok et eksempel på en som ikke har lest Bimmers.no sine relativt enkle, og veldig fine rettningslinjer. Det jeg mener er, ikke ødelegg salgs tråden. Men, for faktisk og svare på spørsmålet ditt. Og bygge om et vanlig E30 karroseri til et M3, er en god del jobb. Stål skjermene er bla. svin dyre, du må bytte C stolper, bakluke osv osv. For noen som skal bygge seg en E30 bane bil, er jo denne midt i blinken! Kortere sagt, det skal mindre til og få denne en strøken M3, enn hva det hadde tatt og bygge om en org. E30 til M3. Da legger vi den saken død. Lykke til med salg! Trist og høre hva som skjedde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Nye deler koster rundt 40 laks da bare plate deler. Jeg er åpen fo bud. Hva folk gjør er egentlig talende likegyldig, men hadde vært trist om noen fant ch.nr og reggae den. Billig m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Blir vel mest troli ot dette.. Men tror denne kan brukes som banebil.. Bilen er ikke registrerbar siden den ligger inne i bt basen.. Men norges bilsport forbund tror jeg ikke sjekker opp at den ikke kan reg pga. Sveising.. Så der tror jeg man klarer seg med kopi av et vognkort om bilen har vært norsk regget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Ja får fint lisens på denne bilen, så en fin bane bil kan dette bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 står jo her enda så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 iom ccn ikke tillater prøveskilt blir bilen å se på powerdrifttreffet på rudskogen nå til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 CCN tillater jo prøveskilt, såfremst du søker\melder ifra på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 har hørt med dem, men fikk ikke svar. så da får det bli annet treff denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 det må da være _noen_ som bare trenger banebil eller ønsker å bygge om? Ring for nærmere avtale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg