E30Frelst Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 En liten kvelds shoot med Anders87 ! (Anders Øiern) Ingen av bildene er redigerte. Fint med ris og ros. Noe du lurer på, ta kontakt. Mvh Håvard Falck Det var kanskje litt mange men, fine bilder fortjener og komme på trykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Fine bilder.. Men det er ingen tvil om hvem av de som er finest.. Det er absolutt ikke tvil i det hele tatt.. Og det sier jeg ikke fordi jeg liker Bmw bedre enn VW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Helt ærlig likte jeg VWn mest, den var mer min stil. Dvs clean, lav og med de rette lyktene. Sykt tøff var den! Bmwn var fin den også, litt mye plastikk kanskje ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Kevin! Slutt og tull, du er bare sjalu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Fine bilder. Spesielt de med vann. Men altså, dette tullet foran på folkevogna ser absolutt ikke bra ut. Er jo mye bedre å kjøre rundt med bøttevis med steinsprut enn det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Ventoen(jetta) var ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Kevin! Slutt og tull, du er bare sjalu Tydelig at du ikke vet hva du snakker om.. Har alltid syns det Anders har fått til med Bmwen, har vært veldig bra.. Vetoen er helt grei.. Men den når ikke opp.. Bmwen har råere front, bak, lakk, felger, interiør og overall.. For å si det slik, jeg hadde ikke akkurat kastebytta bmwen med ventoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Må huske dette er to heeelt forskjellige bil "stiler" på disse. Enten liker du den ene, eller den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Den ventoen var knallrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Flotte bilder! Likte godt bilde nr2 eg. Tyskerstuk på vento/jetta var good. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Fine bilder. Spesielt de med vann. Men altså, dette tullet foran på folkevogna ser absolutt ikke bra ut. Er jo mye bedre å kjøre rundt med bøttevis med steinsprut enn det der. Syns det kledde ventoen bra jeg Passer bra til den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Ventoen var jo konge i forhold til den e46n. Men så liker jeg cleant i forhold til se--på-meg look da, kall meg sær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Panser BH'en kommer ikke av i mitt eie hvertfall Godt og høre den blir godt motatt, synes den er knallrå selv! Men blir nok byttet felger til neste sesong til noe som er hakket råere Skal også senke den litt mer bak bare jeg får nytt senkesett, er for mykt det som sitter på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 skinnfilla på panseret og felgene på vento`n så ikke ut. grøftlysene på bmw`n ser også teite ut. siden det ligner M3/M5 fanger burde lysene være oppe i hullene i fangeren istede for nede der de er. men ellers fine biler. og tøffe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Var dritkul den ventoen da! Legg ut noen bilder av interiøret også! Schmidt Th line er kule på slike biler, men vet ikke om det er de felgene jeg liker aller best.. Litt mer senk blir nok bra, trenger litt mer bak iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå