316 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Det var nå helvete at de felgene ikke var 4*100, i såfall hadde jeg hatt et bestillingstyveri på g... Fin bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 For min del liker jeg stuket på Ventoen meget godt Vento front og BH er noe av det penere på disse syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Takk for alle tilbakemeldinger, alle tips angående bilder tas imot med takk : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 NiceNice;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Takk for alle tilbakemeldinger, alle tips angående bilder tas imot med takk : ) Bildene dine er jevnt over gode nok for dette forumet hvertfall.. Selvfølgelig kunne man redigert de litt spenstigere, og tatt litt mer hensyn til plassering av bildevinkelen, men syns de får frem budskapet greit (at jeg liker bmwen ) Mon tro åssen det der hadde vært i sollyset like etter solnedgang, HDR og bittelitt mindre saturation på bakgrunnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Takk for alle tilbakemeldinger, alle tips angående bilder tas imot med takk : ) *Er vel ikke bare du som har knipset disse da men, kremt kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitter Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 fete felger på den vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Har du bmw-en enda Anders? Vanskelig å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Har visst det.. Sesongen er jo snart ferdig også så er ikke sikkert det er så mange som vil kjøpe nå for og vinterlagre den om et par uker.. Men men, kan stå til våren igjen og den, eneste minuset er at jeg ikke får kommet ordentlig igang på Ventoen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Men da er det vel håp at du kommer på Våler 12. september-helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Jeg _elsker_ stuket på den ventoen, ikke senk den mer bak!11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 ja, muligheten er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Jeg håper virkelig du kommer til Våler.. Er bare kjipt ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hehe, kommer nok uansett, med eller uten bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Trenger ikke på treff du, bare arranger et selv Da er du garantert 1. plass i både Vag klassen, BMW klassen, Best in Show, Ladies Choise, Best Pussy Magnet, Ride of the Day. De 5 siste går selvsagt til bimmern Slipper du å stå i grillpølse køa å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå