Gå til innhold

Banekjøring i Norge


Fastman
 Share

Anbefalte innlegg

er vel ingen steder du kan leie en m3 for banekjøring såvidt jeg vet, men rudskogen har noen e36`r som de leier ut på banen.

De E36'ene er vel bytta ut i E90'er nå?

Jepp, men er noen e36'r som er i livet enda.... De e36'ene var helt forjæ**ige å kjøre. Ihjelkjørt og dårlig vedlikeholdt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrooom.no tilbyr m3 kjøring på Vålerbanen 23. september. Dette opplegget ser knallbra ut, og jeg synes ikke det var noe å si på prsien heller.

Noen andre som skal være med?

Les om det her: http://www.vrooom.no/bmwm3.html

Det hørtes jo bare rått ut!

Ble fryktelig gira på det nå ;) Skal sjekke litt, så kanskje jeg skal prøve å få det til. Send PM om flere herifra skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan løser de det med forsikring? Er dette kjørekurs eller?

Hørte med dem. De har en egenandel på de første 20.000 kronene.. Det var visstnok kun 2 personer som hadde hatt gleden av å måtte punge ut siden de første kjøredagene på midten av nittitallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan løser de det med forsikring? Er dette kjørekurs eller?

Hørte med dem. De har en egenandel på de første 20.000 kronene.. Det var visstnok kun 2 personer som hadde hatt gleden av å måtte punge ut siden de første kjøredagene på midten av nittitallet.

dette kan vel ha noe med at folk ikke satser fullt ut med lånt bil?? iallefall ikke en slik bil :o men definitivt ladd vis jeg ikke er i nord akkurat da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...