niib Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hvordan er den bilen her? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18366342 Fikk høre at det er noget spesiell bil, så lurer derfor på om den er verdt 150 tusen:) Kun seriøse svar, er ikke noe diskusjons spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hvordan er den bilen her?http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18366342 Fikk høre at det er noget spesiell bil, så lurer derfor på om den er verdt 150 tusen:) Kun seriøse svar, er ikke noe diskusjons spørsmål! bilen er jo ikke særlig spesiell da,altså det er en vanlig 318 coupe med styling som kanskje ikke er så vanlig da. km standen på bilen virka ikke ille, men du bør høre om bilen har full service historikk da. prisen var ikke så gal, men jeg ser det ligger billigere 318 coupeer på finn til rimligere penge som er litt mere "anonyme" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Tøff bil, men personlig så ville ikke jeg ha gitt 150 000,- for en slik bil med den motoren. Ville gått for 320 eller større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Syns ikkje bilen var noe spesiell,og prisen var noe høy. Kun slengt på noen stylingsdetaljer,that's it... Det som er mer spesielt er topicen din,er det så vanskelig å lage en beskrivendes tittel egentlig ?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niib Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Det som er mer spesielt er topicen din,er det så vanskelig å lage en beskrivendes tittel egentlig ?!? Nei, er egentlig ikke det;) Ble egentlig til at jeg ikke tenkte meg om i det hele tatt før jeg slengte det opp... Så beklager den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 dette er samma bilen bare mye billigere og har kunn gått 140k http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 445406.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 dette er samma bilen bare mye billigere og har kunn gått 140k http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 445406.jpg Det der er nok en klassisk "nigeria svindel" eller hva det heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 dette er samma bilen bare mye billigere og har kunn gått 140k http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 445406.jpg Det der er nok en klassisk "nigeria svindel" eller hva det heter heter det ja men er det noen som går på noe slikt egentlig? telefon nummeret er jo totalt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 [heter det ja men er det noen som går på noe slikt egentlig? telefon nummeret er jo totalt feil Antagelig.. Skal ikke så mye til for å lure visse folk skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hadde den bilen hatt 150-180 godkjennte hester hadde jeg vurdert den. Jeg er av den oppfattning at min, eller ennhver bil skal gå som det ser ut til. Jeg kommer aldri til å kjøpe en slik bil med slikt utseende (for utseende er knallbra !) som blir frakjørt av en Golf TDI For å ta et eksempel. Bare min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Er jo konge bil hvis du ikke bryr deg om motor. Blir nok frakjørt av litt av hvert. Ser ikke noe galt i å style de mindre modellene. Folk prioiterer forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Ja, "lars89" Hver sin smak. begge deler fungerer for de som har sine ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Utseendet ser man jo best når bilen står stille - og til å bare stå stille og bli sett på er jo en stylet 318 like bra som M3. Så lenge panseret er igjen vel å merke, men for folk som er opptatt av utseendet er jo de billige modellene vel så gode utgangspunkt. Hvorfor bør en stylet bil også gå bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Har du 150-180hk så blir man nok kjørt fra av gammle mor i nabolage Å spesielt gammle biler som alle hestene har dratt på beite Eneste spesiele med denne bilen er nok (tror det er GTR pansere i glasfiber,som koster litt) Det greine på dørene innvendig var elendig gjort,skulle kanskje dropa det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Den må ikke gå bra, som sagt hver sin smak. Men jeg er nå tilhenger av at ting skal stå i stil til hverandre. Hvem sier en grisetrimmet bil skal se feeeet ut ? Ser den kjapp ut burde den være kjapp også. Men som nevnt, det er slik jeg ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå