raymond m Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 nr 14 var det ei søt jente i fra skien/porsgrunn som kjørte siste telemark treff hvertfall, denne er org sport evo.helge vik sin? Gammle han sin ????
Geir///M3 Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Det er nok gamle bilen min, som ble solgt igår til en kar i Trondheim, så da var nok det mysteriet løst;)
S.Arnesen Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 hva med å teste lykken i denne tråden?http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... e+tr%E5den Jeg må bare innrømme at jeg ikke giddet å tråle gjennom hele tråden for å kanskje finne den ene bilen. Jeg fikk jo ingen bilder av den, så det var ikke noe for meg å legge inn der heller. Det trenger du jo heller ikke å gjøre. Du skriver jo det du skrev i denne tråden, også kan folk muligens finne bildet osv osv for deg...
EirikL Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 Det er nok gamle bilen min, som ble solgt igår til en kar i Trondheim, så da var nok det mysteriet løst;) Vet du om han er medlem her inne?
bmwkizn Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Sto å så på denne bilen idag på tiller Utrolig fet å rå bil ihvertfall
Hi-Fi Lasse Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 så faktisk en e28 med warsteiner dekor i trondheim i fjor:)
525i1991 Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 noen som spotta andre dtm biler da? er jo ikke bare warsteiener som finnes! selv om den er tøffest pga at den har M stripene hhiih:D elsker de der....drømmebiler både bmw og mercedes:D bare en ting jeg lurer på? er ikke DTM kun for tyske biler? så en sierra i siste filmen der? :S
ReiRud Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Den e28`n er sannsynligvis en som går her i bygda..528i.. nylakket for 2år siden mener jeg.. *host*host* sierra er tysk...!
Lars89 Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Sierra er tysk ford ja Fins både tysk, amerikansk og australsk ford
Inline six Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 og engelsk:Pviste ikke tyskland hadde;) Og du har selv eid en tyskprodusert granada Trodde dette var almen viten for bilinteriserte, men man kan jo ikke vite alt
Sir Hofstad Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 Da gleder jeg meg til å "spotte" denne nr 14
Sir Hofstad Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 Blir forhåpentligvis å se på Lånke imorgen da I morgen F... går meg hus forbi alle disse treffene for tiden, pokker også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå