JulianS Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Herregud så tidlig dere gamle menn er oppe om morran a ? Jeg henger meg på stian hvis han klarer å vekke meg så tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Herregud så tidlig dere gamle menn er oppe om morran a ? Jeg henger meg på stian hvis han klarer å vekke meg så tidlig He he kom deg opp om morran gutt Kan putte deg baki touringen og hekte lille røde trollet etter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Helt i orden for meg nå har jeg faktisk vært oppe siden halv fem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Jeg melder meg av! Kjører oppover Fredag morgen da jeg har fått plass på førerkurs på Fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Jeg melder meg av!Kjører oppover Fredag morgen da jeg har fått plass på førerkurs på Fredag! Klysse, he he . Gratulere så mye for at du ble trukket ut . Du blir å se imorgen på G.raceway? p.s du fikk ikke med deg i avetaret e30 touring dele bil . Godt noen følger med på hva du har he he . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Har ikke fått med den nye 320i 2,2 touring E46 som jeg hentet igår heller... Satser på å bli kvitt noe etterhvert nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Kjører oppover Fredag morgen da jeg har fått plass på førerkurs på Fredag! Vi kjører kolonne for det vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 p.s du fikk ikke med deg i avetaret e30 touring dele bil . Godt noen følger med på hva du har he he . Har ikke fått med den nye 320i 2,2 touring E46 som jeg hentet igår heller...Satser på å bli kvitt noe etterhvert nå. Er ikke værre enn å kutte ut livshistoria til noen av bilene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 2 biler er også kolonne ja! Og da kan vi velge tempo selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 p.s du fikk ikke med deg i avetaret e30 touring dele bil . Godt noen følger med på hva du har he he . Har ikke fått med den nye 320i 2,2 touring E46 som jeg hentet igår heller...Satser på å bli kvitt noe etterhvert nå. Er ikke værre enn å kutte ut livshistoria til noen av bilene da er du torpedo he he . Sees vi imorgen på G.Raceway Stian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 2 biler er også kolonne ja! Og da kan vi velge tempo selv! Feil, ikke om jeg ligger foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 p.s du fikk ikke med deg i avetaret e30 touring dele bil . Godt noen følger med på hva du har he he . Har ikke fått med den nye 320i 2,2 touring E46 som jeg hentet igår heller...Satser på å bli kvitt noe etterhvert nå. Er ikke værre enn å kutte ut livshistoria til noen av bilene da er du torpedo he he . Sees vi imorgen på G.Raceway Stian? Torpedo? hehe Vi sees i kveld vettu men vet ikke helt når, da jeg har noen småting som skal fikses på bimmeren i efta. Petter og jeg skal prøve å få fikset det så fort som mulig Blir det peppe's på deg på kvelden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå