jan magnus Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 noen som vet hvordan jeg får diode parklysene til å slutte lyse når bilen er av ? e46 3 serie 2003
jan magnus Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 disse sluttet faktisk å lyse etter en stund.. men en annen ting er at blinklysene står å lyser konstant nå etter at jeg satte i dioder, er dette en slaks "nødløsning" som bilen gjør hvis de org parklysene ryker ? for dioder har jo ikke tråd i pæra, så jeg tenkte kanskje at bilen tror at pæra har røket og aktiverer dermed blinklysene til å lyse konstant
Haug530D Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Må sikkert ha noen motstander koplet til de blinklysene.
jan magnus Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 Må sikkert ha noen motstander koplet til de blinklysene. tror kanskje heller jeg må ha de på parklysene.. skal teste en dag, men var litt kult når de lyste og. legger ut bilde i morgen
Frode D Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Du må koble til en motstand på parklyset. Det som skjer er at bilen tror at du mangler begge parklysene nå (dioder har mindre motstand enn glødepærer) og dermed kommer det et svakt lys i blinklysene som en nødløsning som du sier. Viss du kobler på en motstand på parklyset, tror bilen at du har parklys og blinklysene vil slukkes igjen. www.dioder.no har slike motstander
jan magnus Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 Du må koble til en motstand på parklyset. Det som skjer er at bilen tror at du mangler begge parklysene nå (dioder har mindre motstand enn glødepærer) og dermed kommer det et svakt lys i blinklysene som en nødløsning som du sier. Viss du kobler på en motstand på parklyset, tror bilen at du har parklys og blinklysene vil slukkes igjen. www.dioder.no har slike motstander okai, takk for hjelpen da får jeg vel kjøpe meg et par sånne motstander
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå