///Dybdahl Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Ha ha,det er første gang eg har høyrt Men vær sin smak sjølvsakt! Hadde 19" BBS CK felga før,å det var for lite! Aldri angra på 20"!! Men det går litt på lommeboka og(dyre dekkdim) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 hehe! ja det var det med lommeboka da:P var på EU kontroll i dag og fikk noen feil! rust på alle bremseskiver og forskjellig bremsekraft på hondbrekk! spurte da om pris for og få det skiftet og de kom fram til ca 12 tusen! syntes selv at dette var litt dyrt me når jeg såg dele lista såg jeg jo de skulle ha 883 kr pr bremseskive foran og 728 pr skive bak pluss 1,5 time arbeid foran og 1,5 time bak! var inne på koed og fant bremse myyyyye biligere! pluss at jeg jør arbeidet selv! sparer jo også da 1700 kr i timer! så skal jeg gå over hondbrekket og se om det er bare rustet fast eller om det må byttes! men der også skulle de ha 500 kr pr side pluss arbeid! så er ikke så rart at de skulle ha så mye:P veldig greit når jeg heller kan gjøre alt selv:P men ser også at de har lagt inn ABS sensor og ABS giver! fikk ikke noe feil på det på kontrollen, så vett ikke hvorfor de skulle ha det! eller bør de byttes med skiver? mvh Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 jeg skifta akkurat skiver på min e46... trengte ikke bytte noen abs ting jeg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 sattser på at jeg slipper det jeg også! koster så mye:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 tar ikke mere en max 30 min pr skive og bytte . er ganske lett jobb . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 vett er ganske drøydt og skrive 1,5 t pr aksling! men så er det sikkert en stander de skriver opp i tilfelle de får inn noe som er totalt sont rustet og umulig og få av! men nå er bremseskiver og bremse sko bestilt fra koed så nå er det bare og vente på pakken å få det montert:P mvh Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 er jo kosligt og skru selv , da vett man att jobben er 100 % . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 koselig hvis du har en varm garasje eller noe! ikke like gøy når jeg må stå ute på en parkeringsplass:P men får se om jeg kan få lånt meg en garasje eller noe! blir nok litt arbeid med hondbrekket tipper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 du kan jo bygge deg en garasje /carport . Jeg bygget en stor carport med goe tett plass . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 kan jeg låne din da:P leier leilighet og eneste plass jeg kan parkere er på en parkeringsplass og tror ikke komunen blir sikert ikke så glad om jeg bygger en carport der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 hm bilen min står vinterlagret der . har 3 biler her så blirr litt vanskligt og flytte alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Jeg vil anbefale deg å bestille nye bremsebånd til håndbrekket. Bakbremsene dine er både skive og trommelbrems om du forstår hva jeg mener. Du trenger ikke tenke på vaieren da denne mest sannsynlig er ok. Du må derimot bytte bremsebåndene til brekket samt smøre opp de bevegelige delene inne i trommelen Veldig lett når du først holder på, men kan være litt klundrete å få sammen igjen. Bare være obs på at du må presse det ene båndet innover mot bilen og dra det andre utover slik at det står litt i vinkel og ikke parallelt med bremseskjoldet. Da skal skivene gli på igjen uten problem Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 bremsebond er vel det samme som bremse sko? hvis ikke så ligge det noe i pakken min som jeg ikke trenger:P men hvis! så ligger det i posten og venter på mg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 er det samme , kan verre lurt og stikke inom biltema og handle alt av skruer mm ( monterins sett ) mye enklere og sette sammen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå