wicky124 Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 hehehe.... ja får compact feeling av den ja menmen...noen som vil kjøpe basskassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 hehe... er jo nærmere å bli en e36/8 da haha... godt det gikk bra wicky! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 ja overlevde...vil du donere bakdelen på bilen din til min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 mye skal du ha for basskassa da? ble kansje plass nok til felga også nå da så vi slipper og valse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Går vel noen måneder så ligger denne ute ferdigstyla og bygd opp av et karosseriverksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 hmm..bassern kan du faktisk få gratis om du får den ut av bagasjerommet guddløkk lissom... men nå må jeg koble meg vekk herfra...svineinfluensa er en fuckings drittgreieting as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 hehe... er jo nærmere å bli en e36/8 da haha... godt det gikk bra wicky! E36/8 er jo Z3 cupè. vil si det er mer likt E36/5 (compact) da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 hehe... er jo nærmere å bli en e36/8 da haha... godt det gikk bra wicky! E36/8 er jo Z3 cupè. vil si det er mer likt E36/5 (compact) da. jeg VET jo det da... men med den smellen bak der, er det jo nesten en 2 seter ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 hmm..motparten nekter skyld i ulykken...påstår at jeg byttet felt og at hun kjørte i meg grunnet dette...litt rart...jeg stod tross alt stille sammen med tre andre biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 hmm..motparten nekter skyld i ulykken...påstår at jeg byttet felt og at hun kjørte i meg grunnet dette...litt rart...jeg stod tross alt stille sammen med tre andre biler... Ha hun gjorde vel det, du har vel da vitner og påkjørsel bakfra sier seg sjølv at det er motparten sin skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 hmm..motparten nekter skyld i ulykken...påstår at jeg byttet felt og at hun kjørte i meg grunnet dette...litt rart...jeg stod tross alt stille sammen med tre andre biler... Hahaha, de kjørte jo rett i ræva på deg jo Hvordan hårfarge hadde denne ulykkessjåføren? Det eneste hun oppnår med dette er jo at det tar bittelitt lenger tid å få saken ut av verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 hmm..motparten nekter skyld i ulykken...påstår at jeg byttet felt og at hun kjørte i meg grunnet dette...litt rart...jeg stod tross alt stille sammen med tre andre biler... Hehhee, ser for meg ei søt liten blondine som prøver å snylte, ellers ser jeg for meg ei bondeknøll med massey ferguson caps, skitne klær og en personlighet der hun tror hun er noe, selvom hun smadra hele bilen inn i rævva di.. Hvis det er nr1 ler jeg, Hvis det er nr 2 ler jeg enda mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Dette har jeg ikke fått med meg... Ser ut som du ble tatt i rævva ganske så hardt! Hørt noe mer om forsikringsoppgjør da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Selger du kalasjen ? Kamerat som trenger. Mvh Torgeir Fauskrud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Har du ikke vitner i de som stod stille sammen med deg? Glenno, ser ut til at treffet er akkurat på en av støtdemperene til fangeren bak. Feste punkt for tverrbjelke for hengerfeste. Så ingen dum tanke. Kan godt hende det hadde stivet av litt, så bilen hadde blitt litt "stivere" og "sterkere" i hekken. Hvilket igjen bare hadde ført til økt sjanse for at Wicky og kompisen hans hadde fått alvorligere skader. En bil SKAL bli klemt sammen ved kollisjon. Hvordan en bil ser ut på utsiden etter en kollisjon er ikke representativt for kollisjonssikkerheten. Hel kupé og mest mulig energiabsorpsjon er det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå