wicky124 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Hun var blond ja..det var passasjereren hennes også..vel...jeg stod stille i venstre felt med nødblink på. bilen ved siden av i høyre felt stod stille med nødblink på...samme gjorde ambulansefolka stod stille med nødblink på..har vitneforklaring fra ambulanse sjåførene på at jeg stod stille..så hun får bare prøve seg og de av dere som lurer på om jeg selger deler av bilen, jeg har enda ikke fått noe avklart med forsikringa, utenom at jeg har fått en artig liten leiebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 leiebil er jo moro da, hadde det en stund selv når cabben min ble stjålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 ja den er faen meg billig i drift as..blanda kjøring her og der...0.51l mila...me like it... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Så under 1,5 på mila er ikke femi lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 nei nei...seff ikke under 1,5 på mila er herved TØFT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 hva slags leiebil er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 til og med jeg har under 1,5 med blanda kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Skoda Fabia FTP.. Skoda?Hvorfor ikke bare gå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Eikje Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Bedre å kjøre skoda da enn BMW med ladamotor!!!!!!!!!!! BMW ska bruka bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Bedre å kjøre skoda da enn BMW med ladamotor!!!!!!!!!!!BMW ska bruka bensin. 11 innlegg på over ett år, og dette er hva som kommer ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Eikje Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 DUST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Det er så flott med folk som dukker opp i trådene bare for å lage kvalm og slenge dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 DUST Steinar O eikje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 DUST Steinar O eikje? Lag kebab av han, WickyDicky! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Trolling på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå