lloydsb Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 mange forskjellige måter og fikse microbrytern på, dette er en av de styggeste:P fjern det dritet ditt og sett på en strips (der låser går over, altså rundt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 hmm..skal sette på en sort teip...enklere...og usynlig...skjønte ikke åssen jeg skal fikse det med strips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 eventuelt kan du dra til en høgger å plukke en sånn bryter fra en hvilken som helst anna bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 hmm...for tidkrevende....plasteret får funke inntil videre må uansett bruke penger på andre ting fremover....kupevifta slutta å funke istad..kom høy pipeskrape lyd også ble den helt død...også lyser airbaglampa konstant....og tuta funker ikke..kjørelys foran på passasjersiden kommer og går...rare saker...Pluss er noe som skrangler hardt i forstillingen...men merker ikke noe på kjøringen...bare at det skrangler over dumper og ved en smule ujevn vei (som all veien i oslo er!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Er det regreim eller kjede på dissa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Er det regreim eller kjede på dissa? Reim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Det er en 94 mod, da har den kjede... Men om du er i tvil så skru opp oljepåfyllingslokket ditt og sjof inn mot forkant av toppen, evt. bare kjenn etter inni der, så finner du fort ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Det er en 94 mod, da har den kjede... Men om du er i tvil så skru opp oljepåfyllingslokket ditt og sjof inn mot forkant av toppen, evt. bare kjenn etter inni der, så finner du fort ut av det. Om du er i tvil så legger du ut bilde av motoren her Har du registerreim så har du en M40 motor, denne skiller seg fra M43(kjede) ved at den har fordeler(i forkant av motoren) samt annen utforming på innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Mulig jeg tar feil, men tror ikke Cab kom med m40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 og om jeg har reim..når må eventuelt detta byttes?åssen ser jeg at det er på tide å bytte?hmm...dyr prosess? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Om du har reim så driter du i å bytte den, raser registeret og så har du en perfekt grunn til å bytte til M43... Om du ikke er ute etter mer gamp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 jammen...jeg kan ikke skru og bytte motor selv?hmm...blir vel dyrere å bytte motor enn å fikse reim før den ryker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Fikse reimen er greit for en jævlig allright grunn: Få ro i sjelen. Motoren kan som regel rase om registerreima ryker. Hvis det fulgte med servicepapirer så kan du se om du finner noe der. Eventuelt påkoste litt penger og ta NAF driftsikkerhetstest som avdekker alt som går løs på driftsikkerheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Du har kjede, 100% sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Du har kjede, 100% sikkert.. du er smart var kjede i forkant av motoren når jeg kikka inn i oljepåfyllingshullet... is that a good thing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå