McIver Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Har lyst til å montere AE på min E46 320D (med facelift). Lurer på hvilke jeg bør kjøpe! Ser på nettet at det finnes mye forskjellig. Hvem gir finest lys? Og hvor mye trenger jeg å betale? Hvis noen kunne hjulpet meg det hadde det vært knall;) Det er foresten ikke Xenon i lyktene! Til slutt: Trenger jeg noe i tillegg til AE? Har lest litt om motstand til parklys, dummyrelè ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Lurer på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Kjøp på Biltema til 499,- Pene oå se på og like bra som alt annet. Bare å koble seg in på parklyset med en strømtyv så kan du fjerne pæra også uten å få feilmelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Nei kjøp kinaprodukt fra ebay.. Jeg kjøpte for 350 kr levert på døra! Supert fint lys! CCFL ringer. Ingen varsellampe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Sikkert samme varene. Litt enklere med evt reklamasjon osv hvis man handler fra Biltema da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 En lite innblikk i hvordan det blir med biltema ae... øverste bildet er med 4300k i grøfte lysene, og det nederste er med 8000k på passasjer side, og 6000k på fører side... (ikke spørr hvorfor er du snill hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 er det bare for ringene? jeg trenger hele lykta for er sprukket på den ene siden så kjøper liggert med Angeleyes i:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 her er link til biltema sine AE http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431 dette er biltema ringene på BMW E38. er glasset ditt sprekkt er det vel mye billigere å bare kjøpe nytt glass. hele lykter er dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
McIver Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Takker for svar og ikke minst bilder! Helt topp=) Men, er det xenon eller vanlige lys i lyktene deres?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 min E38 har xenon i alle lys forran. 6000K i tåke og kjørelys. og 8000K i fjernlys. siden biltema AE er hvite blir det penest med xenon. hvite ringer og gule lys ser litt rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
McIver Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Da skulle jeg hatt angel eyes til gule lys (ikke xenon)? Hvem har det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 ikke så dyrt for hele lykta med angeleyes 2500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 min bil er ikke orginal med xenon. monterte det for å få likt som AE. kan kjøpes på www.vvme.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå