Gå til innhold

Min E60 & F01 tråd.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå endelig fått meg Amrikanske CREE chip LED pærer som jeg har ventet på lenge. Dette var over all forventing og her snakker vi LED som virkelig er kraftfull!! Sprer lyset meget bra og langt frem, de gammle 7,5 SMD pærene er ett stykke unna disse her ja. Desverre så er det ikke innebygget canBUS dreper. pyttpytt.

Venter også en pakke i uken med nye ae på hele 11w! Disse skal være meget gode på dagtid som F10 og er sikker fantastisk i mørket. Det er også CREE chip på de også, det var det vel ikke på de andre på 10w.

Skal legge ut bilder av lysene når alt er montert. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet ! Bra lys i de! Hva anbefaler du av LED til grøftelys til min egentlig?

Jeg vil nok anbefale di jeg har nå selvsagt. Eller slike:

awxvxh6yulicz0rwu51i.jpg

7,5w di er jeg også storfornøyd med:

Men vist du skal ha slike så må du også ha hvite ae ;) husker ikke om du hadde det? #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får legge ut masse dagslysbilder når du får på AE-pærene da (du har samme type som i preface e87, har du ikke?)

Kunne tenkt meg noen som var TYDELIGE i dagslys, og helst kritthvite (med et snev av blåfarge) som på F10.

Føler det meste av LED til AE har mer grønnskjær enn F10 ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet ! Bra lys i de! Hva anbefaler du av LED til grøftelys til min egentlig?

Jeg vil nok anbefale di jeg har nå selvsagt. Eller slike:

[ Bilde ]

7,5w di er jeg også storfornøyd med:

Men vist du skal ha slike så må du også ha hvite ae ;) husker ikke om du hadde det? #-o

Sweet! Skal sjekke imorgen om det er riktig sokkel. Får.du noe feilmelding med de ? Hvis ikke er det jo helt nydelig__ sender deg en pm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får legge ut masse dagslysbilder når du får på AE-pærene da (du har samme type som i preface e87, har du ikke?)

Kunne tenkt meg noen som var TYDELIGE i dagslys, og helst kritthvite (med et snev av blåfarge) som på F10.

Føler det meste av LED til AE har mer grønnskjær enn F10 ..

Skal få tatt skikkelige bilder når alt er montert å ikke slike iphone bilder :P .. så får vi se er litt spent selv hvordan de ser ut på dagtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Reef89 changed the title to Min E60 & F01 tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...