Gå til innhold

Min E60 & F01 tråd.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Har selv bestilt disse 102 smd pærene, for å teste. Er vel rett rundt hjørnet nå tenker jeg.

Spørsmålet mitt er om lysstyrken kan sammenlignes med xenon? Altså, ikke hvor stort område de lyser opp, men i lysstyrken når man ser mot lykta, vil møtende biler se at det er led med engang eller vil de kunne tro at det er xenon?

Der ser helt ut som xenon ja, men så klart så er ikke lystyrken der som på en 35w pære. Kommer og litt an på hvilken reflektor du har og da jo større jo bedre, men på min så synes jeg det ser meget bra ut på de lille grøftelysene der med liten reflekror. lyser fint på dagen og godt om natten som du ser på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har 5w i min, så venter jeg til det kommer 7/8w AE LED pærer, gidder ikke å dra ut lyktene igjen for å gå opp 1w :P

Er forsåvidt fornøyd med grøftelysa jeg kjøpte på Megalys, ikke noe LED pærer, bare standard HB4 med blå film på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
Søk på dette:

CAR 102 LED SMD SMT WHITE BULBS 9006/HB4 FOG LIGHT

Hei, bestilte akkurat disse pærer du har på bilen din, er virkelig imponert over lysresultatet.

Kun 2 negative. Disse gir feilmelding når man starter bilen samt som de blinker. Er det mulig å bli kvitt det problemet? og det andre er at den ene pæra gikk samme dagen etter ca 5-6 timers bruk av bilen med de tåkelysa på. Hva kan det være evt? Håper du har noe peiling på det:)

Utrolig fin bil forresten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[M][H]":38gf629o]
Søk på dette:

CAR 102 LED SMD SMT WHITE BULBS 9006/HB4 FOG LIGHT

Hei, bestilte akkurat disse pærer du har på bilen din, er virkelig imponert over lysresultatet.

Kun 2 negative. Disse gir feilmelding når man starter bilen samt som de blinker. Er det mulig å bli kvitt det problemet? og det andre er at den ene pæra gikk samme dagen etter ca 5-6 timers bruk av bilen med de tåkelysa på. Hva kan det være evt? Håper du har noe peiling på det:)

Utrolig fin bil forresten;)

Jeg har nå byttet LED pærer til ennå sterkere altså 7,5W og det er meget gode. Vist du hadde samme pærer som jeg kjøpte så aner ikke hva som gjorde at de slukknet. Mine har aldri vært noe tull med. Det som gjør at de blinker er jo fordi at CANbusen finner noe som egentlig ikke skal være der, jeg bruker selv motstand på pærene for og ikke få feilmelding i computeren. En motstand lurer CANbusen til og tro at det sitter en 50w halo pære der. Blikningen ved oppstart blir du nok aldri kvitt med LED :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det er noe feil md dn ene pæra. men hva heter de pærer u har satt inn nå? Hvor kjøpte u dem fra og lyser de hvitt eller blåhvit?

Den motstand for pærene fjerner bare feilmelingen altså men ikke blinkingen. Hvor får jeg tak i den motstand for pærene og hva kaller man den?

Takk for hjelpen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[M][H]":cgbxzoqs]Kan hende det er noe feil md dn ene pæra. men hva heter de pærer u har satt inn nå? Hvor kjøpte u dem fra og lyser de hvitt eller blåhvit?

Den motstand for pærene fjerner bare feilmelingen altså men ikke blinkingen. Hvor får jeg tak i den motstand for pærene og hva kaller man den?

Takk for hjelpen:)

Her ble pærene kjøpt:

http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=5051

motstand for CANbus fjærner:

http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=5087

det lyser hvitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå montert 7,5w LED pærer i tåkelys og ble meget fornøyd med resultatet :D meget sterke pærer både dag og natt! Lyser også opp skilt ved veien i mørket ;) Ser helt ut som xenon.

Her er noe dagslys bilder fra i dag 22/1:

 

 

 

 

 

Meget fin styrke om natten:

quvxra0roiozbnnlc7tl.jpg

0od6urpf3et86y5rs81b.jpg

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[M][H]":39rjlh9n]De her så faktisk bra ut. Tror jeg går for dem jeg også:P de jeg har per dag lyser ikke opp veien så bra. Takk igjen:)

ja er meget fornøyd med disse :) eneste dummer er at E60 61 har så ufattelig småe tåkelys med liten reflektor så mye av pæren sin jobb blir sprerret. Prøvde samme pærer på en kompis sin hilux og fy flate for ett sterkt lys det ble der, hannes refletor er jo dobbelt så stor som på mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Reef89 changed the title to Min E60 & F01 tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...