Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
kondolerer å håper det årner seg!

Utrolig mange "voksne" bedre vitere her inne........

I dette tilfelle så vet i hvertfall jeg hvem som angrer på at de var såpass "voksen" at de kjørte rundt i en 520 som ikke var godkjent.

Skrevet

Er forskjell på å kjøre rundt i en rustholk som er begjært avskilta for 5 år siden pga manglende eu kontroll, forsikring m.m enn å kjøre rundt med en f.eks ombygd 520 som er i god stand. Nå tenker jeg trafikksikkerhetsmessig.

Skrevet

Forsikringsmessig er det ingen forskjell, og de som kaller meg "bedreviter" av den grunn er en "mindreviter"!

Skrevet

hvorfor ikke si til forsikrings selskapet / politi, att du hållt på og bygge om bilen, og att den skulle godkjennes? og att du ikke skulle bruke den før den var, nettopp godkjent?

Og att den ble stjålet før du fikk kjangs til og vise den?

Skrevet

Jo, drit så mye du vil i det for meg, men et diskusjonsforum er fortsatt åpent for å si sine meninger.

Skrevet

I dette tilfelle så vet i hvertfall jeg hvem som angrer på at de var såpass "voksen" at de kjørte rundt i en 520 som ikke var godkjent.

var den spyden rettet til meg?

Skrevet

Legg det dødt nå da.. j_b handlet slik av UVITENHET.. Det er lov å ikke ha oversikten over alt vett..

Han har nok fått det med seg nå, og da er det lite poeng å være mer etterpåklok..

Skrevet

var den spyden rettet til meg?

Nei, til Thomas som jeg siterte.

Skrevet

er det samme bil på bildene? Siden det ikke er samme reg nr, ikke samme leppe bak, andre nyrer osv? Hvor lenge var den stjålet før den dukka opp igjen?

Skrevet
Bilen er jo ikke godkjent for norske veier engang

Det er da biltyvens problem, han som stjal den og kjørte rundt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...