316 Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 kondolerer å håper det årner seg!Utrolig mange "voksne" bedre vitere her inne........ I dette tilfelle så vet i hvertfall jeg hvem som angrer på at de var såpass "voksen" at de kjørte rundt i en 520 som ikke var godkjent.
André78 Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Er forskjell på å kjøre rundt i en rustholk som er begjært avskilta for 5 år siden pga manglende eu kontroll, forsikring m.m enn å kjøre rundt med en f.eks ombygd 520 som er i god stand. Nå tenker jeg trafikksikkerhetsmessig.
316 Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Forsikringsmessig er det ingen forskjell, og de som kaller meg "bedreviter" av den grunn er en "mindreviter"!
stokke Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 hvorfor ikke si til forsikrings selskapet / politi, att du hållt på og bygge om bilen, og att den skulle godkjennes? og att du ikke skulle bruke den før den var, nettopp godkjent? Og att den ble stjålet før du fikk kjangs til og vise den?
Superbeetle Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Jævli til gnål i denne tråden da! Er det ikke bare til å holde seg til topic og drite i andres holdninger til godkjenning etc...?
316 Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Jo, drit så mye du vil i det for meg, men et diskusjonsforum er fortsatt åpent for å si sine meninger.
thomas_ja Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Helt enig Superbeetle! Trekker tilbake det jeg sa tidligere, det var forferdilig sagt, unskyld at jeg er så barnslig
j_b Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 kondolerer å håper det årner seg!Utrolig mange "voksne" bedre vitere her inne........ I dette tilfelle så vet i hvertfall jeg hvem som angrer på at de var såpass "voksen" at de kjørte rundt i en 520 som ikke var godkjent. var den spyden rettet til meg?
j_b Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 bilen skulle BT etter at jeg fikk sakffet alt papir til godkjenning.
j_b Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 bilen skulle til BT etter at jeg fikk skaffet alt papir til godkjenning.
BreitBau Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Legg det dødt nå da.. j_b handlet slik av UVITENHET.. Det er lov å ikke ha oversikten over alt vett.. Han har nok fått det med seg nå, og da er det lite poeng å være mer etterpåklok..
316 Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 kondolerer å håper det årner seg!Utrolig mange "voksne" bedre vitere her inne........ I dette tilfelle så vet i hvertfall jeg hvem som angrer på at de var såpass "voksen" at de kjørte rundt i en 520 som ikke var godkjent. var den spyden rettet til meg? Nei, til Thomas som jeg siterte.
JoCCe Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 er det samme bil på bildene? Siden det ikke er samme reg nr, ikke samme leppe bak, andre nyrer osv? Hvor lenge var den stjålet før den dukka opp igjen?
MrElg Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Bilen er jo ikke godkjent for norske veier engang Det er da biltyvens problem, han som stjal den og kjørte rundt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå