Gå til innhold

Bimmerskalenderen 2010 - i salg! Bet. info. S.1!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei folkens! jeg har slitt ræva av meg siste 2 ukene før jul nå! prøvd å få til en hellakering på en annen BMW jeg har stående, men den klarte politiet å stoppe meg i og avskilta bilen osv og lagde helvete fordi jeg mangla blinklys foran og speil... :roll: jeg har mast på forlaget så øra bytta plass den siste tiden nå, for dem rota med datoer for ringbinding og bare helvete... alt gikk i dass bare nå før jul alt som kunne gå galt gjorde det...!

MEN etter å ha ringt hver dag, gjerne 3 ganger, for å mase på kalenderen som plutselig skulle komme ETTER jul så kom de med TOM's bud i går kveld! så alt er pakket og klart og jeg drar på posten NÅ!

Jeg kan ikke annet enn å beklage at dette kom senere enn jeg lovet! :( det har vært utenfor mine hender å gjøre noe annet enn å ringe og mase!

Men alle som har bestilt får, og det er masse kalendere igjen, så for alle som lurer på om de vil ha en så kan de som allerede har bestilt, snart bekrefte at kalenderen ble veldig bra! ;)

0qz7270wqf1m3esc2o8t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenno; Jeg fikk akkurat samme pakken i dag jeg også.:D

Å til Chris; TUSEN hjertelig takk for alt arbeid du har lagt ned i denne kjempeflotte kalenderen!! Synd året ikke har flere måneder, slik at mange flere herligheter hadde blitt med.;) Flott tilltak som jeg håper blir en "tradisjon" i årene som kommer.

GOD JUL til dere alle som har bestilt, og skal bestille denne kalenderen, og spesielt til Chris som har fått til dette.8):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottat i Hokksund idag også sammen med nye FF. Det topper juleaften. Veldig fine bilder og kvalitet. Kan også anbefalle denne :-).

qg95owfzboqib7a51rvg.jpg

Samme her, blir en knall juleaften i år !

Kalenderen ble utrolig pen og absolutt verdt oengene. Nå er de pakket inn og kjørt ut til kjente og kjære :)

Likte spesielt august bildet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...