spruddel Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Gleder meg til denne blir ferdig Og mye bra som kan tas med videre til evt neste års kalender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Nå må vi huske på at det er første gang dette gjøres, og man må jo lære et sted. Det gjelder bare å høste erfaringer til neste runde. Kunne det vært en idé å inngå et samarbeid med initiativtaker til denne kalenderen for en evt. neste utgave av denne kalenderen og så kan den legges ut for salg i webshopen til en pris som også kan gi noen kroner i kassen til å drive bimmers? Burde kunne være en grei måte å sørge for litt støtte fra oss som gjerne gjør det, samtidig som du ikke trenger å føle et større ansvar og kan la Chris_325iM fortsette sitt gode gode tiltak og beholde litt for arbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Var det sånn at fristen var over for lenge siden? Synd da.. har endel kule bilder vi tok av bilen min nå i høst!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 jeg har ikke fått PM i dag jaja... lykke til til nesteår hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 I det heletatt noen som har fått PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 kom dobbelt der av en eller annen rar grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Ingen PM her heller...hmm...mysild, vi får prøve lykket i 2010 kalendern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Tror chris har overgått fristen sin litt.. Ikke at jeg tar det som en selvfølge at jeg skulle få være med.. Tror ikke noen har fått PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 får dårlig chris... ^^ hehe... jaja... ut å begynne å knipse 2011 bilder haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 jeg har ikke fått PM i dag jaja... lykke til til nesteår hehe Tror nok grunnen ligger i mangelende panserbabe Sondre, så neste gang må du nok stille i tanga og med såpe å vann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 jeg har ikke fått PM i dag jaja... lykke til til nesteår hehe Tror nok grunnen ligger i mangelende panserbabe Sondre, så neste gang må du nok stille i tanga og med såpe å vann consider it done! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Venninna mi har faktisk bilde av seg og en annen venninne liggende over panseret mitt! Fikk aldri sett bildene Men de hadde nok vært ganske så bra:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Venninna mi har faktisk bilde av seg og en annen venninne liggende over panseret mitt! Fikk aldri sett bildene Men de hadde nok vært ganske så bra:p doh! den er kjip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå